عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حضور تک‌تک افراد جامعه در پای صندوق رای ضروری است

سلیمی گفت: هر یک از افراد باید متناسب با نگاه خود در انتخابات مشارکت کرده و به نامزدی که احساس می‌کنند می‌تواند مطالبات آن‌ها را محقق کند رای دهند.
کد خبر: ۴۶۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 14June 2021

حضور تک‌تک افراد جامعه در پای صندوق رأی ضروری است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اصغر سلیمی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره تأثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر آینده کشور، اظهار داشت: مردم باید بدانند که آینده چهار سال پیش رو کشور با انتخاب رئیس جمهور که فرد دوم کشور است رقم خواهد خورد، فلذا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. هر یک از افراد جامعه باید در انتخابات مشارکت کرده و از بین کاندیدا‌ها به فردی رای دهند که به تفکر آن‌ها نزدیک‌تر است و می‌تواند مطالباتی که آنان در سر دارند را محقق کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با بیان اینکه حضور تک‌تک افراد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری لازم است، اظهار کرد: هر یک از افراد باید متناسب با نگاه خود در انتخابات مشارکت کرده و به نامزد مورد نظر که احساس می‌کنند می‌تواند مطالبات آن‌ها را محقق کند رای دهند. بدین ترتیب مردم در آینده چهار سال پیش روی خود نقش آفرین هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌هایی که در این روز‌ها علیه انقلاب از سوی کشور‌های مختلف دنیا وارد می‌شود حضور مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است. امروز دشمنان نظام مردم را تشویق می‌کنند تا پای صندوق‌های رای نروند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برای تقویت جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی خارجی حائز اهمیت است. پشتوانه رای مردمی کمک می‌کند تا بتوانیم در دفاع از حقوق کشورمان در عرصه بین‌الملل دست برتر را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار