شهید «مهدی طوسی»:

سعی کنید هرعملی که انجام می‌دهید برای خدا باشد

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «مهدی طوسی» آمده است: عزیزان سعی کنید تا جوان هستید تقوا پیشه کنید؛ دنباله رو انبیاء و شهیدان باشید و هر عملی که انجام می‌دهید برای خدا باشد.
کد خبر: ۴۶۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۲ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، تاریخ سرزمین ایران همواره شاهد رشادت‌های مردان و زنانی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادگی کردند. در این میان، مردان و زنان خطه آذربایجان نیز هم در دوران نهضت انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های بسیاری آفریدند و نام بسیاری از آن‌ها مانند شهید «مهدی باکری» در تاریخ ایران جاودانه شد.

«مهدی طوسی» نیز یکی از دلاورمردان خطه آذربایجان بود که با آغاز دفاع مقدس کمر همت بست تا در برابر متجاوزان رژیم جنایتکار بعثی عراق از خاک کشورش دفاع کند که پس از مجاهدت‌های بسیار در راه اسلام و مسلمین به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهدی طوسی»

بار پروردگارا، بارالها، از اینکه مرا آفریدی و در این زمان بسیار خوب به راه خود هدایت کردی سپاسگزارم، خدایا از اینکه درس شهادت مولایم حسین (ع) را به من ذلیل آموختی، سپاسگذارم .

حسین جانم بیا و سر مبارک شهیدان را بر بالین خود بگیر و دست مبارک خود را بر سرشان بکش. ای حــباب‌ها و ای سپرها کنار روید که من با خدای خود پیمان بسته‌ام، پیمان دوستی، پیمان محبت و نیکی، پیمان به عمل صالح و پیمان مبارزه با کفر و شرک، پیمان بسته ام که دیگر سر تسلیم به شیطان فرو نیاورم، پیمان بسته‌ام که تا آخرین قطره خونم راه شهیدان عزیزانم را ادامه دهم با اینکه لیاقت این کار را ندارم اما سعی خود را تا آخرین لحظه خواهم کرد.

خدایا کمک کن بر هراس روز قیامت و بیرون ببر از دنیا در حال سلامتی در دینم و در زمره بندگان شایسته‌ات قرارم ده، خدایا تویی تکیه گاه من در هر سختی، تویی امید من درهر گرفتاری و پیشامدی، مولای من ازگناهان من بگذر، چرا که به جزء تو از دیگران رو گردانم و دل از همه بریده و تنها به تو دل بسته ام امیدم را از قطع و به تو وصل  کرده ام پس تویی عطا کننده هر نعمت و سر حد نهایی هر حاجتمندی.

 پس تو را ستایش بسیار و تو راست منت فزون خدایا، خداوندا ببخش مرا خدایا ازآن زمانی که پا بین بین عرضه نهادم در گناه بودم. خدایا تو می دانی که امید من در زندگی مولایم حسین است پس چرا در راه حسین و برای حسین مرا نمی میرانی؟

عزیزان سعی کنید تا جوان هستید تقوا پیشه کنید؛ دنباله رو انبیاء و شهیدان باشید هر عملی که انجام می‌دهید برای خدا باشد. علم را یاد بگیرید برای خدا و خدمت به بندگان خدا باشد. برادران درحجاب مردانگی و خواهران در حجاب زنانگی چرا که حضرت امیر المومنین علی (ع) می‌فرمایند جمال و زیبایی انسان لباس نیست بلکه به تقوای ایمان و علم همراه عمل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار