حضور حداکثری، اقتدار ملی/ ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‎شرق:

محافظت از منافع انقلاب در گرو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: حفاظت از انقلاب، ایدئولوژی مبنایی در تفکر خانواده بزرگ‌ ارتش است و منافع انقلاب با انتخابات و مشارکت حداکثری در این آوردگاه بزرگ عبادی سیاسی محافظت می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 14June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‎شرق در همایش بصیرتی «رأی اولی‌ها» ویژه فرزندان کارکنان و افسران یگان‌های نزاجا مستقر در مشهد مقدس اظهار داشت: حفاظت از انقلاب، ایدئولوژی مبنایی در تفکر خانواده بزرگ‌ ارتش است و منافع انقلاب با انتخابات و مشارکت حداکثری در این آوردگاه بزرگ عبادی سیاسی محافظت می‌شود.

وی افزود: میزان مشارکت در انتخابات، نشان‌دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و نشان می‌دهد که مردن تا چه حد نسبت به سرنوشت خودشان احساس مسئولیت می‌کنند. انتخابات پرشور همانند یک سپر استوار، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون نگاه می‌دارد و به مثابه فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت ایران اسلامی در منطقه عمل می‌کند.

محافظت از منافع انقلاب در گرو تحقق «مشارکت حداکثری» است

وی ادامه داد: تکلیف شرعی، اخلاقی و عقلی این است که در انتخابات شرکت کنیم‌ و همانطور که از مرزهای جغرافیایی محافظت می‌کنیم از مرزهای سیاسی هم‌ محافظت نماییم.

به بصیرت سیاسی جوانان اعتماد داریم

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «حسین سلیمانی» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه شمال‎شرق نزاجا نیز به تبیین شاخصه‌ها و الزامات تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات آتی پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار و منافقین تلاش می‌کنند که مردم‌ در انتخابات شرکت نکنند و چه بسیار سرمایه گذاری‌های شوم در این راه انجام شده تا جوانان و آحاد ملت نسبت به حضور در عرصه دلسرد شوند اما مردم‌ ما بنا به فرمایش حضرت امام‌ خمینی (ره) همچون 42 سال عمر پربرکت این نظام، پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود تا به مملکت آسیبی نرسد.

محافظت از منافع انقلاب در گرو تحقق «مشارکت حداکثری» است

وی متذکر شد: همان‌طور که اعتقاد و باور به توانمندی‌های داخلی و به خصوص ظرفیت‌های نسل جوان کشور، زمینه ساز پیشرفت و تعالی است، در مقوله انتخابات هم باید به درک و آگاهی جوانان اعتماد داشت و عرصه را برای نقش آفرینی مؤثر آنان در زمینه تعیین کارگزاران نظام فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار