حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در سپاه:

انتخابات صحنه جنگ بین انقلاب اسلامی و جبهه استکبار است

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: انتخابات صحنه جنگ بین انقلاب اسلامی و جبهه استکبار است؛ لذا مردم همانند سایر عرصه‌ها در این میدان هم پوزه دشمن را به خاک می‌مالند.
کد خبر: ۴۶۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 17June 2021

انتخابات صحنه جنگی بین ما و استکبار استحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تلاش‌های دشمنان در جهت کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات صحنه جنگ بین انقلاب اسلامی و جبهه استکبار است؛ بر این اساس، مردم همان‌گونه که در صحنه‌های دیگر افتخار آفریدند، در این میدان هم پوزه دشمن را به خاک می‌مالند.

وی با اشاره به سخنان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی، ایران است و جمهوری اسلامی، حرم است»، افزود: امروز دفاع از حرمی که حاج قاسم به مردم سفارش کرده، باعث می‌شود تا آن‌ها از باب وجوب شرعی و به نیابت از دست قطع شده وی در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز انتخابات آگاهانه را بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب اسلامی دانسته و گفته است: باید با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم.

همچنین حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش معتقد است که حضور حداکثری در عرصه‌ انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم گفته است: انتخابات میدان رزم در برابر همه بدخواهان انقلاب اسلامی، صهیونیسم و استکبار جهانی است و حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات، باعث اقتدار و امنیت ملی و بین‌المللی و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار