حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سخنگوی دولت در پاسخ به دفاع‌پرس:

قدرت کشور از طریق انتخابات به منصه ظهور می‌رسد/ صحنه انتخابات جبهه یک نبرد تاریخی است

ربیعی گفت: قدرت کشور در جمهوریت و اسلامیت نظام است که این موضوع و پیوستگی آن تاکنون از طریق انتخابات به منصه ظهور رسیده است.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 15June 2021

قدرت کشور از طریق انتخابات به منصه ظهور می‌رسد/ صحنه انتخابات جبهه یک نبرد تاریخی استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاع‌‌پرس مبنی بر این‌که چرا بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همواره در آستانه برگزاری انتخابات سعی در مأیوس کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند، اظهار داشت: قدرت کشور در جمهوریت و اسلامیت نظام است که این موضوع و پیوستگی آن تاکنون از طریق انتخابات به منصه ظهور رسیده است.

وی ادامه داد: انتخابات نقطه‌ای است که جمهوریت ما در آن لحظه متولد شده و آزادی و استقلال ما به آزمون گذاشته می‌شود. بدخواهان کشور از سرازیر شدن مردم به پای صندوق‌های رأی می‌ترسند و جمهوریت و اسلامیت نظام آنها را ترسانده و بلای جان آنان است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: برگزاری کم‌رمق انتخابات، هویت ما را در دفاع از ارزش‌ها تحت تأثیر قرار می‌دهد و راه را برای فعالیت بدخواهان کشور فراهم می‌کند.

ربیعی با اشاره به این مطلب که انتخابات جدای از یک رقابت سالم و چهره آرام آن، جبهه یک نبرد تاریخی با کسانی است که با مظاهر مردم‌سالاری مخالفت می‌کنند، گفت: انتخابات میراث خون پدران و شهیدان ما است و صندوق‌های رأی میانجی مردم و تغییرات در کشور است.

انتهای پیام/ 351

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار