حضور حداکثری، اقتدار ملی/

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری بسیجیان رسانه‌ای در خوزستان

دومین نشست بصیرتی و روشنگری هیئت اندیشه‌ورز و بسیجیان رسانه خوزستان به میزبانی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 15June 2021

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری بسیجیان رسانه ای در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست بصیرتی و روشنگری هیئت اندیشه‌ورز و بسیجیان رسانه خوزستان امروز به میزبانی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سردار «نعمت‌الله باقری» جانشین سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان، «سجاد بهمئی» مسئول بسیج رسانه خوزستان، «افشار پرویزی بابادی» رئیس خانه مطبوعات و بیش از 50 مدیر و سردبیر رسانه‌های مختلف استان برگزار شد بر تلاش برای جذب حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید شد.

سردار باقری در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهای عملیات روانی است، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی پیشتاز همه مدل‌های تبلیغاتی است؛ ابزار اطلاع‌رسانی یک دورانی دود و آتش بود تا پیام و خبررسانی شود، ولی امروزه شیوه‌های اطلاع‌رسانی تغییر کرده است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان ایران در بیش از ۱۵۰ رسانه خارجی و بین المللی برای نهادینه‌سازی شعار «نه به رأی دادن» تصریح افزود: رسالت رسانه های متعهد داخلی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد امید و تشویق مردم به حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود است.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه حماسه حضور در انتخابت قصه و جریان مهمی است، تصریح کرد: باید به پیش‌بینی مشارکت از سوی دشمنان بی‌توجه بود چون آن‌ها نشان دادند که احمق‌تر از آن هستند که ملت ایران را بشناسند.

جوروند با اشاره به اینکه هر یک تشویق برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک فرصت است، بیان داشت: بی شک مردم بزرگ و فهیم ما باز هم حماسه خواهند آفرید و پس از آن است که نوبت به حماسه و جهاد مسئولان است که به خواست این مردم توجه کنند.

وی با اشاره به این بیت شعر که «گر نگهدار من آن است که من می دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد» گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون خون‌های بسیاری پای درخت این انقلاب ریخته شده و به راحتی هم از بین نمی‌رود و این انقلاب از گردنه‌های حساس و بسیاری رد شده و دلیل آن نیز آبیاری درخت انقلاب با خون شهداست.

در پایان نشست بر برگزاری جشنواره مجازی تولیدات رسانه ای در حوزه انتخابات تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار