مسئول قرارگاه جهادی بنیاد احسان تشریح کرد؛

اقدامات گسترده بنیاد احسان برای رفع محرومیت از محله شهید هرندی تهران

نعمتی از حمایت ۱۸.۷ میلیارد ریالی در زمینه‌های آموزشی، درمانی، سلامت و معیشت ساکنین منطقه هرندی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 15June 2021

اقدامات گسترده بنیاد احسان برای رفع محرومیت از محله شهید هرندی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، میثم نعمتی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در تشریح این خبر اظهار داشت: اقدامات مختلفی در زمینه‌های آموزشی، درمانی، سلامت و معیشت ساکنین منطقه هرندی توسط بنیاد احسان انجام شده که اعتباری بالغ بر ۱۸.۷ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

نعمتی در توضیح اقدامات آموزشی و فرهنگی این بنیاد در محله هرندی تهران افزود: در جهت تأمین نیاز دانش‌ آموزان، از سه هزار دانش‌آموز با بسته‌های لوازم‌تحریر مشق احسان حمایت شد؛ همچنین ۱۲ خانه ورزش با اقلام ورزشی بنیاد احسان تجهیز شدند.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در جهت بهبود معیشت ساکنین مناطق کم‌برخوردار گفت: در کنار بسته‌های معیشتی رزمایش همدلی و احسان که تاکنون به مرحله ششم خود رسیده است، ۲۰ تُن مرغ در قالب بسته‌های پروتئینی در بین اهالی این منطقه توزیع شده است.

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی با اشاره به حمایت از اماکن فرهنگی این محله گفت: ۱۵ مسجد در این محله مورد حمایت بنیاد احسان قرار گرفته که سالانه به آنها ۳.۶ میلیارد ریال کمک میشود.

نعمتی در توضیح اقدامات درمانی و بهداشتی بنیاد احسان در محله هرندی همچنین گفت: در این محله درمانگاه ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه‌های درمان، مشاوره خانواده و سبک زندگی و همچنین غربالگری کرونا و توزیع داروی رایگان خدمت‌رسانی میکند و درپیک شیوع کووید ۱۹، طرح غربالگری خانه به خانه را هم دراین منطقه انجام داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار