دبیر ستاد احیای امر به معروف کرمانشاه:

فرهنگ امر به معروف مسئولان باید در دولت بعدی گسترش پیدا کند

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: باید در دولت بعدی عرصه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر مسئولین که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در جامعه گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۴۶۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 15June 2021

فرهنگ امر به معروف مسئولان باید در دولت بعدی گسترش پیدا کندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «مسعود احمدی» دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در همایش «امر به معروف در انتخابات خرداد ۱۴۰۰» که در سالن همایش شرکت برق کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید در دولت بعدی عرصه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر مسئولین که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در جامعه توسعه و گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه منظور از مسئول، تنها مسئولین دولتی نیست، افزود: هر شخصی در هر عرصه‌ای که مسئولیت دارد، باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: این ستاد علاوه‌بر عفاف و حجاب، باید در عرصه‌های ۱۶ گانه از جمله اقتصادی، اداری، تفریحات سالم، هنر و رسانه بتواند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیاء و نهادینه‌سازی کند.

احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه، تربیت فرزندان در سنین پایین است، تاکید کرد: باید کودکان و نوجوانان را تشویق و تربیت به امر معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای افراد جامعه تنها در زمان داشتن قدرت نیست، ادامه داد: مردم در زمان طاغوت امر به معروف و نهی از منکر کردند و جمهوری اسلامی را پیروز ساختند و نیز جمهوری اسلامی آمد تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توسعه پیدا کند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار