رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:

مسئولان باید پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند

جمیری با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند، گفت: رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و آزادگان با حماسه‌آفرینی سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شده‌اند و باید همه مدیران و مسئولان تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۴۶۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 15June 2021

تجلی جمهوریت نظام اسلامی ایران با حضور حداکثری آحاد مردم محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تجلی و تبلور جمهوریت نظام اسلامی ایران است که با حضور حداکثری آحاد مردم محقق می‌شود.

وی مشارکت در انتخابات با هر گونه نگاه و دیدگاه را یک ضرورت دانست و گفت: باید زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری توسط مجریان انتخابات فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچکس حق ندارد به اصل انتخابات خدشه وارد کند افزود: مردم در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با مشارکت در انتخابات حماسه‌های بی‌بدیل خلق کرده‌اند و این‌بار هم در انتخابات 28 خرداد حماسه دیگری رقم می‌زنند.

جمیری، با اشاره به اینکه استان بوشهر با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی دارای جایگاه مهمی در استعمار و استکبار ستیزی است خاطر نشان کرد: این جایگاه، وظیفه همگانی مردم استان بوشهر برای حضور در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تأکید بر تعامل و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در انتخابات 28 خرداد تصریح کرد: نقش مردم در انتخابات و تحقق جمهوریت نظام اسلامی مهم، موثر و تعیین کننده است.

وی سلامت و امنیت انتخابات را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: دست‌اندرکاران انتخابات استان بوشهر، فرمانداران بخشداران با تعامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی باید به‌گونه‌ای ساز و کار فراهم کنند تا سلامت انتخابات تضمین شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس روز جمعه 28 خرداد را روز مهم و سرنوشت‌ساز نظام اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: امید است در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شاهد انتخاباتی باشکوه، سالم، آبرومند و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

جمیری با بیان اینکه نیاز است همه گروه‌ها و مردم به‌گونه‌ای کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا شاهد تشکیل دولت قدرتمند، کارآمد و توانمند باشیم تصریح کرد: تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات کنونی جامعه در اولویت رئیس جمهور دولت سیزدهم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر رفع مشکلات کنونی جامعه را از مطالبات مهم مردم دانست و تأکید کرد: با تشکیل دولت کارآمد، توانمند و انقلابی مشکلات کنونی جامعه برطرف می‌شود تا امیدآفرینی مردم ارتقا یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گلایه‌ ایثارگران را مورد توجه قرار داد و گفت: باید مسئولانه پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند.

جمیری، تکریم و احترام جامعه ایثارگری را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و آزادگان با حماسه‌آفرینی سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شده‌اند و باید همه مدیران و مسئولان تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها