حضور حداکثری، اقتدار ملی/شهید «اسماعیل آذرگون»:

همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشید

شهید «اسماعیل آذرگون» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است:ای برادرانم و خواهرانم مقاوم و صبور باشید و راهم را ادامه دهید و در صحنه‌ی انقلاب همیشه حضور داشته باشید.
کد خبر: ۴۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 15June 2021

همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «اسماعیل آذرگون» در تاریخ 1350/07/01 در  روستای جره سفلی از توابع شهر وحدتی شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در تاریخ 1367/04/04 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید «آذرگون»

بسم الله الرحمن الرحيم

به نام الله، پاسدار حرمت خون شهدا

با سلام و درود به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی (ره) وصیت خویش را آغاز می‌کنم. اکنون که تمامی جهان بر علیه اسلام بپا خاسته اند بر ما واجب است که از کیان اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

اینک بنده با کاروان پرتوان حسینی می‌روم تا کربلای معلی را آزاد کرده و دشمن دین و انسانیت را به زباله دان تاریخ بیفکنیم.

امروز نشستن در خانه و نظاره گر ظلم و جنایات بعثی‌ها برای یک مرد ننگ است، امروز باید دوشادوش رزمندگان اسلام و در دوام و تداوم خط شهدا بجنگیم تا دشمن را تسلیم کنیم.

من ننگم‌ می‌شود که در خانه بنشینم و در کنار رزمندگان اسلام بر علیه استکبار جهانی بجنگم.‌ ای امت حزب الله و همیشه در صحنه این پیکار مقدس باید تا سر حد منزل به مقصد رسد همیشه در صحنه باشید. در نماز جماعت و جمعه‌ها شرکت کنید و در برنامه‌های اسلامی حضور به هم رسانید.

همیشه پیرور خط امام باشید تا رستگار و موفق باشید، مبادا امام را تنها بگذارید.

با حفظ اسلامی نگهبانی بسیج خود در ادامه خون شهدا با خانواده شهدا شرکت باشید منافقین و ملحدین چپ و راست را مهلت توطئه ندهند و آن‌ها را مجازات کنید و من از تمامی دوستانم تقاضا می‌کنم که در ادامه راه شهدا کوشا باشید؛ و جبهه را فراموش نکنند.‌

ای مادر گرامیم گر چه تو خیلی زحمت‌ها برایم کشید تا مرا به ایجا رساندی ولی امروزه دفاع از دین خدا لازم است. پس تو، به بزرگواری خودت مرا حلال کن و زینب وار پاک و مقام و صبور باش و مبادا در شهادتم گریه و شیون کنی؛ چرا که من عاشقانه این راه پر برکت را انتخاب کرده ام.‌

ای پدر زحمتکش و ارجمند، خداوند به تو اجر و پاداش و عزت و عنایت فرماید، امیدوارم که مرا ببخشی و حلال کنی، گر چه فرزندی خوب برای شما نبودم.‌

ای برادرانم و خواهرانم مقاوم و صبور باشید و راهم را ادامه دهید و در صحنه‌ی انقلاب همیشه حضور داشته باشید.

همه اقوام و فامیل‌ها را سلام می‌رسانم و از همه می‌خواهم که مرا عفو کنند، گر چه تقصیر و گناهی کرده ام شما مرا ببخشید.

خداحافظ‌ ای شهر شهادت وحدتیه (مزارعی) به امید پیروزی هر چه سریعتر رزمندگان پرتوان اسلام.

با تقدیم احترام اسماعیل آذرگون

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار