حضور حداکثری، اقتدار ملی/

درخواست ارتش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات/ مشارکت بالا خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان است

در آستانه برگزاری انتخابات، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه اسلامی و خط بطلان بر تمام توطئه‌های شوم دشمن دانست.
کد خبر: ۴۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 15June 2021

درخواست ارتش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات/ مشارکت بالا خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه اسلامی و خط بطلان بر تمام توطئه‌های شوم دشمن دانست.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و سومین سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌ها و خطرات بسیاری مواجه بوده ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه‌های مختلف، در اوج قله‌های شکوفایی، اقتدار وسربلندی ایستاده ایم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری‌ها واز خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه مدرسه بزرگ عاشوار می‌باشند همواره در برهه‌های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب وخاک بوده است.

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می‌کند.
در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزد‌های مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می‌کند با حضور هر چه گسترده‌تر در انتخابات، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صد‌ها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان جان برکف نیرو‌های مسلح کشورمان باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها