حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

هر رأی ما تیری است که بر چشم دشمنان فرو می‌رود

سرهنگ «زارع» در پیامی با تأکید بر این‌که هر رأی ما نشانه تیری است که بر چشم دشمنان فرو می‌رود، اعلام کرد: آن‌چه که مسلم است؛ حضور در انتخابات مانند پتک آهنین و آتشینی است که بر سر بدخواهان و دشمنان این نظام قدرتمند استوار بر آموزه‌های دینی و اسلامی و انقلابی فرود می‌آید.
کد خبر: ۴۶۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، با صدور پیامی ضمن تأکید بر اینکه هر رأی ما نشانه تیری است که بر چشم دشمنان فرو می‌رود، تمامی آحاد جامعه را برای حضور پرشور و حدأکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن‌چه که مسلم است؛ حضور در انتخابات مانند پتک آهنین و آتشینی است که بر سر بدخواهان و دشمنان این نظام قدرتمند استوار بر آموزه‌های دینی و اسلامی و انقلابی فرود می‌آید.

هر رأی ما نشانه تیری است که بر چشم دشمنان فرو می‌رود، همچنین انتخاب فرد شایسته که خود را وقف نظام و انقلاب و مردم بداند و تمام سعی و تلاش خود را در بالا بردن اقتدار داخلی و خارجی ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیرو‌های مومن و جوان و با استعداد ایران اسلامی به کار بگیرد نیز خود شعله‌ای آتشین در خرمن جبهه استکبار و خائنین این سرزمین می‌باشد.

امروز باید به این نکته توجه داشت که چرا جبهه دشمن و ناکارآمد تبلیغ بر کاهش آراء دارند؛ چون می‌دانند انتخاب یک فرد مطمئن گوش به فرمان ولایت و دلسوز مردم، باعث پیشرفت نظام خواهد شد و سفره بی‌عدالتی و دست‌اندازی به اموال عمومی را جمع خواهد کرد و برای همیشه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد، ان‌شاءالله.

شما نیک می‌دانید که برای پیروزی بر کفر و الحاد باید نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاس داشت که به فرموده شهید حاج «قاسم سلیمانی»، این نظام حرم است. برای حفظ حریم حرم و اردوگاه حضرت صاحب الزمان (عج) باید این مجاهدت را انجام داد. شهدا برای حفظ این حرم جان دادند؛ اما ما برای پیروی از مسیر نورانی آنان تنها باید رأی دهیم.

همچنان‌که مردم ما نشان داده‌اند در تمامی مراحل حساس در صحنه بودند، در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر نشان خواهند داد که یاری‌گر رهبر انقلاب پاسدار حرمت خون شهیدان به‌ویژه سردار عزیز حاج «قاسم سلیمانی» خواهند بود تا ان‌شاء‌الله آن‌چه که لایق ایران اسلامی هست، با انتخاب شایسته رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار