رییس بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

تشکیل ۶ هزار گروه جهادی پس از شهادت سردار دل‌ها

سردار «زهرایی» گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۶ هزار گروه جهادی جدید به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» تشکیل شد که بی‌نظیر است.
کد خبر: ۴۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، برنامه جشن ازدواج یکصد نفر از زوج‌های جوان به‌همراه اهدای ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: بعضی‌ها معادله امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه حق را در حد رویارویی معیشتی و اقتصادی تنزل داده‌اند.

وی افزود: «تمدن نوین اسلامی» با شکل‌گیری حکومت دینی و اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) در مقابل تمدن پوشالی و روبه افول غرب پایه‌گذاری شد و جبهه استکبار آن را پذیرفت؛ اما با کمپین فشار حداکثری و جنگ هشت‌ساله با کمک ۶۰ کشور تا بُن دندان مسلح علیه جمهوری اسلامی ایران، تهاجم فرهنگی، جنگ تمام قد اقتصادی و فشار در فضای مجازی و جنگ روانی و پمپاژ ناامیدی علیه ملت ایران اسلامی را شروع کرد که قطعاً بخش‌هایی از پازل دشمن در این جنگ تمدنی است.

سردار زهرایی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مراحل نظام اسلامی تا دولت‌سازی و جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: اگر منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه می‌شد، این مشکلات معیشتی را نداشتیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: با رویکرد اقتصادی لیبرالی؛ ناامیدی، نمی‌شود، نمی‌توانیم، نمی‌گذارند، را به جامعه اسلامی القاء کردند و ترویج دادند؛ و با ظرافت کید و مکر دشمن به خورد جوان‌های ما می‌دهند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: امروز منابع خدادادی فراوان و ظرفیت‌های بزرگی در درون کشور و تجربیات بزرگ از هشت سال دفاع مقدس داریم و مطمئن باشید گشایش در پیش روی ماست و ان‌شاءالله ۲۸ خرداد روز حماسه‌سازی مردم است.

وی، نهضت کمک مؤمنانه را مصداق بارز انقلابی‌گری و خلق حماسه دانست، که یادآور روحیه مسلمانان صدر اسلام از مهاجرین و انصار است و نشان می‌دهد ملت ما زنده، روبه جلو و پاینده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، افزود: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۶ هزار گروه جهادی جدید به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد که بی‌نظیر است و قدر این ملت را باید بدانیم.

سردار زهرایی، خدمت بی‌منت جهادگران بسیجی را مرهون تشکیلات انقلابی سپاه و بسیج دانست و ادامه داد: ناکارآمدی در بدنه اداری با شکل‌گیری دولت اسلامی از بین رفته و می‌تواند مشکلات را حل کند، به‌خصوص در گام دوم باید از جوانان مسئولیت‌پذیر استفاده شود و ۲۸ خرداد نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار