حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

رأی هر ایرانی، لبیک به ندای شهداست

«واحد» گفت: رأی هر ایرانی، لبیک به ندای شهداست و حضور در صحنه‌ها و آوردگاه‌های نظام از مهم‌ترین وصیت‌های شهداست.
کد خبر: ۴۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 16June 2021

رأی هر ایرانی، لبیک به ندای شهداست«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: مرم متدین و انقلابی ایران اسلامی از شروع نهضت حسینی علیه طاغوتیان زمان و استکبار جهانی به رهبری امام خمینی (ره)، در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز ایران کهن حضور داشته‌اند و گوش به فرمان مراجع، حاکمبت دینی و ولی فقیه زمان خود بوده و صحنه‌های باشکوهی را از حضور حداکثری خود آفریده‌اند.

وی افزود: اهمیت انتخابات به‌عنوان مظهر مردمی بودن نظام، علاوه‌بر اینکه برای دوست‌داران نظام دارای اهمیت فراوان است، برای دشمنان و بدخواهان نظام دارای اهمیت است که آنان تمام توان خود را به کار گیرند تا مشروعیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوأل ببرند و در دل هواداران نظام تردید ایجاد کنند.

این مسئول بیان داشت: با نگاهی به وصایای شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه‌های امام خمینی (ره)، یقین حاصل می‌شود که حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شخص و اشخاص اصلح، یک تکلیف واجب دینی و ملی محسوب می‌شود و اهمیت آن به اندازه حضور در خط مقدم نبرد با دشمن است.

واحد تأکید کرد: رأی هر ایرانی، لبیک به ندای شهداست و حضور در صحنه‌ها و آوردگاه‌های نظام و مأیوس کردن دشمنان انقلاب از مهم‌ترین وصیت‌های شهداست.

وی افزود: وقتی شهید سلیمانی می‌گوید جمهوری اسلامی حرم است، ثابت می‌کند که اقتدار نظام از هر راهی که تأمین شود، آن راه و روش، راه و روش شهدا و مدافعان حرم است و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار