فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

بی‌رونق شدن انتخابات آرزوی دیرینه دشمنان نظام است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: بی‌رونق شدن انتخابات آرزوی دیرینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.
کد خبر: ۴۶۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 16June 2021

بی‌رونق شدن انتخابات آرزوی دیرینه دشمنان نظام است/ نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیمسرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، مشارکت در انتخابات را رمز پیروزی و ناامیدی دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب برای کم‌رنگ شدن مشارکت و حضور مردم در این عرصه مهم بسیار تلاش کردند.

وی بیان داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها با دل سرد کردن مردم و کم‌رنگ کردن حضور آن‌ها در صحنه‌های مهم کشور از جمله انتخابات به اهداف خود می‌رسند که باید در این زمینه باید هوشیار باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد: بی‌رونق شدن انتخابات آرزوی دیرینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، ولی مردم باید مراقب باشند چرا که اگر آراء پایین باشد، قدرت چانه‌زنی و مقبولیت کم می‌شود و جمهوریت و مشروعیت نظام زیر سؤال می‌رود.

پرویز با اشاره به اینکه انتخابات بسیار حیاتی، اقتدار آفرین، مصونیت‌بخش، سرنوشت‌ساز و پشتوانه بسیار قوی و مهم محسوب می‌شود، افزود: انتخابات هم یک تکلیف دینی برای اعلام مقبولیت نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی و هم یک وظیفه ملی در مقابل اقتدارآفرینی و صیانت از کشور در مقابل دشمن است.

وی افزود: هدف تهدیدات دشمنان از هشت سال جنگ تحمیلی تا تحریم‌های فلج کننده برای فشار حداکثری بر مردم در راستای مقابله با نظام بوده است که خوشبختانه  به شکست حداکثری انجامید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ادامه داد: امروز نیز تمام امید دشمن صندوق‌های رأی است و از ماه‌ها قبل به مردم القا می‌کنند انتخابات فایده ندارد و رفتن به پای صندوق رأی چه فایده‌ای دارد؟ تا حالا چه نتیجه‌ای گرفته‌اید که پای صندوق بروید؟ رئیس جمهور کاره‌ای نیست، انتخابات دستکاری و مهندسی می‌شود و انواع و اقسام شبهات را ایجاد می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند.

پرویز گفت: حضور مردم در انتخابات بیمه‌ای است برای کشور و هرچه حضور پررنگ‌تر و تنور انتخابات داغتر باشد، کارآیی آن برای نظام بیشتر خواهد بود چراکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرمایه ایست که هم کاربرد داخلی و هم کاربرد خارجی دارد، به طوری که در حوزه داخلی نمایشگر اعتماد عمومی و اعتماد ملت به نظام اسلامی است و در حوزه خارجی نیز حضور پر شور می‌تواند هم اقتدار و هم عزت را افزایش دهد و هم بسیاری از تدابیر ظالمانه استکبار را خنثی کند.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در عمل به وصیت شهیدان و امام عظیم‌الشان (ره) بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خاطرنشان کرد : حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران است که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها