حضور حداکثری، اقتدار ملی/ با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت دبیرکل نهاد از کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور برای شرکت در انتخابات

مختارپور با صدور پیامی ضمن دعوت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد، حل مشکلات کشور را ورود مجموعه‌ای تازه نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور دانست.
کد خبر: ۴۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 16June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا مختارپور» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی ضمن دعوت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد، حل مشکلات کشور را ورود مجموعه‌ای تازه نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور دانست.

متن پیام علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد به این شرح است:

به نام آنکه جان را حکمت آموخت

به لطف عنایت الهی و به کوری چشم بدخواهان این دین و آیین و سرزمین، نظام جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری خود را برگزار خواهد کرد.

ملت بصیر و آگاه ایران صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه‌ها و تعدد آراء و نظرات، در یک موضوع وحدت نظر دارند و آن دوست داشتن و مهرورزی به این سرزمین و مهد تمدن و فرهنگ و ادب است.

حل مشکلات فراوان و متعدد که بعضی ناشی از کین توزی دشمنان تحریم‌گر، و برخی ناشی از بلایای طبیعی و شیوع بیماری، و بعضی نیز ناشی از کم‌کاری‌ها و عدم شناخت اولویت‌ها و در یک کلام عدم کارآیی‌ها است، تنها یک راه دارد و آن شرکت در انتخابات برای نوسازی و ورود مجموعه‌ای تازه نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور است.

از کتابداران و کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت می‌کنم تا نسبت به احقاق حق و ادای تکلیف خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و همچون گذشته حافظ ایران عزیز باشند. ان شاء الله

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها