حضور حداکثری، اقتدار ملی/ عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات:

وظیفه حفظ امنیت انتخابات را با دقت انجام دهید

حجت‌الاسلام اژه‌ای با بیان اینکه کسانی که امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند، کار بسیار فشرده‌ای دارند گفت: همه باید با دقت و هوشیاری وظیفه حفظ امنیت انتخابات را انجام دهند.
کد خبر: ۴۶۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 16June 2021

وظیفه حفظ امنیت انتخابات را با دقت انجام دهیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات اظهار داشت: کسانی که امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند، کار بسیار فشرده‌ای در این چند روز دارند که جا دارد که از آن‌ها تشکر کنم. همه باید با دقت و هوشیاری وظیفه حفظ امنیت انتخابات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید دقت لازم را داشت و اگر مشکلی کوچکی هم در روند انتخابات پیش آمد، باید سریعا حل شود اظهار داشت: با دقت‌هایی که شورای نگهبان در فرآیند انتخابات تاکنون داشته و با رعایت دقیق قانون وظایف خود را انجام داده است، در ادامه فرآیند برگزاری انتخابات نیز شورای نگهبان با همین دقت، امر نظارت را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام اژه‌ای گفت: یقینا به فضل الهی با غیرت ملی و احساس دینی مردم، روز ۲۸ خرداد علیرغم خواست بدخواهان روز حضور پرشور مردم خواهد بود، تجربه ثابت کرده که مردم وظیفه شناس و زمان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار