حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

مشارکت حداکثری به برکت کرامت رضوی

ملتی که می‌خواهد قله‌های افتخار را فتح کند، نمی‌تواند در موقف‌های بزرگ، حاشیه نشین قهر و دلخوری و تعطیلی باشد لذا باید کاری کنیم که برکت بیشتر در زندگیمان رونق افزایی کند و مسیر به سوی افق‌های بلند میهن، هموارتر شود.
کد خبر: ۴۶۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 16June 2021

گروه استان‌های دفاع‌پرس - «عباس محمدیان» رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی؛ یک جمعه خاص در پیش داریم. جمعه‌ای که بر پهنه دهه کرامت می‌تواند و باید بستری باشد برای برکت یافتن زندگی ایرانی. برای رقم خوردن تقدیری که خطوط تدبیرش با فرهنگ رضوی تحریر شود. برای شکوه یافتن باور انقلابی که شکوفایی فرداها را همراه دارد. ما یک جمعه خاص در پیش داریم و باید اختصاصی آن را ببینیم و با خصوصیت‌های ایمانی بنگریم. این اقتضا می‌کند نه تنها خود پای صندوق‌های انتخاب حاضر شویم که دیگران را هم به «تواصَوا بِالحَق» بخوانیم و حقیقت را یاریگر باشیم. برای هم پیامک بزنیم، پست بگذاریم و حتی دعوت نامه بنویسیم.

این چند سطر را بگذارید به حساب دعوتنامه این قلم برای حضور. آری، این یک دعوتنامه است برای همه مردم ایران که بیایند جمعه و انتخاب کنند. حتی آنانی که معتقدند، کاندیدای کاملاً مطابق با سلیقه و تفکرشان در میان نامزدها نیست، بیایند و نزدیک‌ترین فرد به تفکر و سلیقه سیاسی خود را انتخاب کنند که اگر نیک نظر کنیم، درخواهیم یافت که کسانی هستند که جریانات مختلف سیاسی را نمایندگی کنند. هستند نامزدهایی که باورهای من و تو را، لااقل بخشی از آن را فریاد کنند.

این یک دعوتنامه است برای همه مردم ایران در روز جمعه، به ویژه برای آنانی که هنوز نگاه به تردید می‌گشایند، بایدشان گفت و می‌گویم حتی اگر ترازوی حسابگری هم به میان آورید، انتخاب یک نامزد نزدیک به فکرتان هزار بار کارسازتر از آن است که با قهرتان، سکان اجرایی کشور به دست کسی بیفتد که با شما فاصله افزون‌تری دارد. عقلِ معاش همین را اقتضا می‌کند و عقلِ معاد هم می‌گوید باید به سمتی رفت که دنیا، آباد و پرثمر شود تا ذخیره آخرت را فراهم کند.

باید همدیگر را به وقت شناسی و تکلیف گرایی و حق خواهی دعوت کنیم و این یک دعوتنامه است برای همه مردم ایران که بیاییم این جمعه با حضور خویش، آمادگیمان را برای زمینه سازی ظهور نشان دهیم. بیاییم و نه با احساسات که با حساب و کتاب و منطق رأی بدهیم، همان‌گونه که پس از انتخابات با حساب و کتاب مطالبه می‌کنیم.

یادمان باشد اگر امروز با احساس رأی بدهیم، فردا نمی‌توانیم با حساب، مطالبه کنیم. رفتار منطقی، حسابگرانه را باید همین جمعه انجام دهیم و رأی مان را به نام کسی بنویسیم که بهتر می‌تواند کشور را اداره کند؛ کسی که با هزینه کمتر، منافع ملی افزون‌تر را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد. در سطح کوچک‌تر هم برای شهرمان تدبیر کنیم و همه برای شهر و روستایشان حساسیت داشته باشند و رأی را بنام کسانی تحریر کنند که امکان زندگی بهتر را در سطح شهر و روستا فراهم می‌کنند، کسانی که برنامه دارند، طرح دارند، نگاه دارند و توان اجرایی شدن آن‌ها را هم در اندیشه و بازوان خود ذخیره کرده‌اند.

حرف آخر همان حرف اول است؛ یک جمعه خاص در پیش داریم در دهه کرامت. کاری کنیم که برکت بیشتر در زندگی‌مان رونق افزایی کند و مسیر به سوی افق‌های بلند میهن، هموارتر شود. ملتی که می‌خواهد قله‌های افتخار را فتح کند، نمی‌تواند در موقف‌های بزرگ، حاشیه نشین قهر و دلخوری و تعطیلی باشد. به قله‌ها بیندیشیم و گام‌هایمان را محکم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها