حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

حضور در صحنه‌های سیاسی بزرگترین مولفه قدرت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: حضور مقتدرانه و پرشور در صحنه‌های سیاسی همچون انتخابات بزرگترین و با ارزش‌ترین مولفه قدرت در یک کشور است.
کد خبر: ۴۶۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 16June 2021

حضور در صحنه‌های سیاسی بزرگترین مولفه قدرت است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «فیاض تمجید» قبل از ظهر امروز در همایش جامعه بسیج ورزشکاران خلخال افزود: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی ایران شده و امروز نیز به این حضور مقتدرانه بیش از هر زمان دیگر احساس نیاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جنگ روانی تمام عیاری علیه کشور به راه انداخته‌اند، اظهارکرد: دشمنان ملت و کشور به جایگاه و اهمیت ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی پی برده‌اند و از این‌رو هجمه گسترده‌ای را علیه ولایت فقیه در دستور کار قرار داده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خلخال گفت: قبل از پیروزی  انقلاب اسلامی جهان دو قطبی بود و بیشتر کشورها زیر سلطه غرب و شرق قرار داشتند که پیروزی انقلاب اسلامی این رویه را به شکل کامل تغییر داد.

تمجید قدرت نرم ایران اسلامی را عامل ترس دشمنان دانست و اظهارکرد: در سال‌های اخیر ایران اسلامی بواسطه نیروهای انقلابی به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و از این‌ رو دشمنان از وجود روحیه انقلابی مردم و مسئولان در هراس هستند.

وی بزرگ‌ترین عرصه امروز کشور را عرصه انتخابات اعلام کرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات روز جمعه و کم‌رنگ کردن آن به اصل اقتدار نظام ضربه بزند.

تمجید قدرت دموکراسی را بزرگ‌ترین مولفه قدرت دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران دموکراتیک‌ترین کشور جهان است،بالاترین مقام تا اعضای شورای شهر و روستا در جمهوری اسلامی ایران با خواست و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام تمجید بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه و سنگر سیاسی نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را مأیوس و قدرت و عظمت کشور را به رخ آنها خواهند کشید.

در این مراسم که در محل سالن ولایت بسیج سپاه خلخال برگزار شد، برنامه‌های ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از سوی گروه سرود الهادی اعزامی از اداره کل تبلیغات اسلامی مرکز استان اردبیل اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار