پوسترسازی وبلاگ نویسان در محکومیت جنایات آل سعود در یمن

یمن تنها نمی‌ماند/ رونمایی از پازل مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود

با ادامه روند تعرض و حملات وحشیانه عربستان به یمن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان، کاربران فضای مجازی نیز دست به کار شدند و از این اقدامات غیرانسانی اعلام انزجار کردند.
کد خبر: ۴۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ - 11May 2015

یمن تنها نمی‌ماند/ رونمایی از پازل مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود

به گزارش دفاع پرس، با گسترش روز افزون حملات وحشیانه عربستان به یمن و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان اهالی قلم، طراحان و هنرمندان روزانه مطالب مختلفی در محکومیت جنایات آل سعود منتشر میکنند که در ادامه بخشی از پوسترهای منتشر شده در این زمینه میآید:

در همین خصوص وبلاگ تلخندک  انگشتر یمنی را محور طرح خود قرار داد و نوشت: با همت  و غیرت حزب الله ایران و لبنان ملت مظلوم یمن تنها نمیماند و تا پیروزی نهایی حمایت همه جانبه ایران و حزب الله لبنان را همراه خواهد داشت.

همچنین کاریکاتورهایی با موضوع نه به آل سعود طراحی کرده است:

 

سیدمصطفی موسوی در وبلاگ توابین با اشاره به وجه اشتراک آل سعود و رژیم صهیونیستی در جنایات آورده است: رژیمی که کارش به کودک کشی و بمباران هم نژادهای خودش افتاده، سقوطش نزدیک است.

 

وبلاگ حرف دل نیز عنوان پوستر خود را حقوق بشرِ آمریکایی انتخاب کرد و طرحی از رعایت حقوق بشر به سبک آمریکا آورد:

 

وبلاگ مبارز گرافیک نیز با 2 طرح پایان آل سعود را ترسیم کرد:

همچنین نوشت: یکی از مسائل اصلی جهان اسلام که اگر متوجهاش باشیم، واقعاً درد عمیقی بر پیکره آدم میزند، کشتار مسلمانان توسط مسلمانان است؛ البته هر اسلامی که، تبدیل به اسلام آمریکایی بشود و حتی صهیونیستی، دیگر انتظار بیشتری از آن نمیرود و وهابیت، همان فرزند نامشروعی است که این روزها، به عنوان یک خون آشام در منطقه در حال لجن پراکنی است.

البته ما در کنار تمام تلخیهای این روزها، به فال نیک میگیریم این اقدامات را که باعث میشود خودشان با پای خودشان، خود را به ورطه نابودی بکشانند و ما از این استقبال میکنیم.

 

وبلاگ آفتاب مهتاب نیز پوستری با موضوع عملکرد یکسان رژیم صهیونیستی و آل سعود در کشتار بیرحمانه مردم بیگناه و جنگ طلبی طراحی و نقاط مشترک آنها را کشف کرد:

 

وبلاگ سرباز صفر پوستری را با موضوع هدف مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه طراحی کرده است که در ادامه مشاهده میکنید:

 

وبلاگ چفیه گرافیک نیز با اشاره به جمله کل یوم عاشورا کل ارض کربلا طرح خود را آورد و نوشت: چند روزی دلم با مردم یمن بود تا طرحی بزنم، ولی فکرم یاری نمیکرد… که آخر دلم پیروز شد.

 

وبلاگ بچههای خاکریز نیز در طرح خود به نقاط اشتراک آل سعود و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و آورده است: آنقدری که از این آل سعود بیزارم از هم پیمانش آمریکا و ایضا اسرائیل بیزار نیستم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار