مجموعه کامل قوانین انتخابات در اپلیکیشن «جمهور» منتشر شد

نرم افزار تلفن همراه «جمهور» شامل مجموعه کامل قوانین و مقررات انتخابات به همت پژوهشکده شورای نگهبان منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 16June 2021

مجموعه کامل قوانین انتخابات در اپلیکیشن «جمهور» منتشر شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در راستای دسترسی آسان‌تر به مجموعه قوانین و مقررات انتخاباتی، نرم افزار تلفن همراه «جمهور» شامل مجموعه کامل قوانین و مقررات انتخابات در کافه بازار منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

این نرم افزار کاربردی برای عموم مردم خصوصاً داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و نیز اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه حقوق عمومی قابل استفاده و بهره برداری است و با استفاده از این برنامک می‌توان در هر مکان و در هر زمان به متن کامل قوانین و مقررات مرتبط با انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دسترسی پیدا کرد.

در این برنامه متن کامل قوانین مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری، قوانین مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی، قوانین مرتبط با انتخابات مجلس خبرگان رهبری، قوانین مرتبط با انتخابات شورا‌های اسلامی کشور، قوانین مرتبط با همه پرسی، و سایر قوانین و مقررات مربوط به انتخابات در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می‌توانند به راحتی در محتوای آن‌ها جستجو کنند. افزون بر این متن کامل سیاست‌های کلی انتخابات، نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان در خصوص انتخابات و آرای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری خصوص انتخابات در این نرم افزار قرار داده شده است.

این نرم افزار رایگان و تمامی حقوق آن برای پژوهشکده شورای نگهبان محفوظ است و استفاده از محتوا و نشر آن بدون اهداف تجاری بلامانع است.

«جمهور» را می‌توانید از اینجا در کافه بازار و از اینجا بصورت مستقیم دریافت کنید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار