حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه کربلا امنیت بیش از ۲ هزار صندوق رأی را به عهده دارد

سردار «مسلمی» از تأمین امنیت دو هزار و ۸۳۶ صندوق رأی انتخابات در ۲۸ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ - 16June 2021

سپاه کربلا امنیت ۲ هزار و ۸۳۶ صندوق رأی را به عهده داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست با خبرنگاران از انتخابات به عنوان رویداد بزرگ و تأثیرگذار یاد کرد و با بیان اینکه انتخابات برای آینده انقلاب اسلامی سهم بسیار بسزایی در پیشرفت یا پس رفت دارد، اظهار داشت: مردم باید با بصیرت و نگاه گفتمان امامین انقلاب جبهه دشمن و جبهه انقلاب را به درستی بشناسند و انتخاب مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری و با شاخصه‌های مدیر انقلابی را مد نظر قرار بدهند.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن با تمام توان و بهره‌گیری از همه عواملش در حال کوبیدن جبهه خودی است و مردم فهیم و شهیدپرور بدرستی و شایستگی این موضوع را تشخیص می‌دهند، افزود: امروز انقلاب اسلامی بواسطه ناخدای هوشمند و حکیم این انقلاب حوادث بسیار هولناک و فتنه‌های بسیار بزرگ را پشت سر گذاشته است و بواسطه جمهوریت و اسلامیت، این نظام الگویی برای حکومتداری در دنیای طوفان‌زده معرفی کرده است.

این مسئول ادامه داد: امروز رسانه‌های غربی با تشکیل اندیشکده‌ها و با بهره‌گیری از جریان فریب خورده داخلی درصدد مسموم کردن فضای رسانه‌ای و تضعیف کردن حضور گسترده مردم در این انتخابات هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم باید بدانند امروز آنچه که در رسانه‌ها پمپاژ می‌شود جز تضعیف نظام نیست، گفت: مردم چهره منافقین را شناختند و با حضور آگاهانه و بابصیرت با حماسه بزرگی ۲۸ خرداد مشت محکمی را بر دهان استکبار خواهند زد.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروز همه ظرفیت‌های دلسوز انقلاب با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای خلق حماسه مشارکت حداکثری در میدان هستند، افزود: سپاه پاسداران با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و نیرو‌های مومن انقلابی و بسیجی برای فراهم کردن مقدمات حضور حداکثری آماده و هوشیار رصد میدان انتخابات است.

وی بیان کرد: در حوزه امنیت انتخابات در یک وضعیت با ثبات و بسیار خوبی هستیم و در حوزه برگزاری انتخابات نیز شاهد فضای بسیار خوب همراه با همدلی، هم‌افزایی و همگرایی در بین نهاد‌ها و ارگان‌های متولی انتخابات هستیم و شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و آرام همراه با امنیت فراهم است.

سردار مسلمی افزود: باید با حضور حداکثری صدای انقلاب را به شایستگی و درستی به گوش مردم برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها و ماهواره‌ها در حال انتشار مطالبی هستند که در حد اسلام و انقلاب نیست و برای رسیدن به هدف‌های خود و کمرنگ کردن انتخابات تلاش می‌کند.

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه کربلا با بهره‌گیری از جریان حزب‌اللهی در راستای شکل‌گیری ظرفیت حداکثری و مشارکت گسترده در میدان است، گفت: در این راستا با اجرای طرح‌های ابتکاری مانند تولید سرود فاخر، راه اندازی کاروان‌های شادی «سلام بر آینده»، نورافشانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی و... به صورت گسترده فعالیت کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، طراحی و چاپ پوستر‌های انگیزشی، رزمایش ثامن ۱۱، جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها با هدف تبیین و روشنگری صورت گرفت، ادامه داد: همچنین مسابقات دوچرخه‌سواری رأی اولی‌ها با هدف شورآفرینی و حضور حداکثری، پویش «مردم میدان» و ایستگاه‌های صلواتی ویژه دهه کرامت و انتخابات انجام شد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری برنامه «عهد حضور» در گلزار شهدا، مسابقه فراخوان عکس از حضور مردم، تولید ویژه برنامه تلویزیونی، شعرخوانی شاعران، تولید موشن‌گرافی، کلیپ و نماهنگ و عکس‌نوشت و دعوت‌نامه حضور با محوریت وصیت‌نامه حاج قاسم از دیگر برنامه‌ها است.

سردار مسلمی با بیان اینکه برای تأمین امنیت صندوق‌ها سپاه به کمک ناجا آمد و همه ظرفیت‌ها را بکار گرفتیم و امنیت دو هزار و ۸۳۶ صندوق رأی به عهده سپاه است، گفت: مقدمات پشتیبانی‌ها نیز فراهم شده است و ۷۰ درصد تامین امنیت صندوق‌ها برعهده سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه با حضور مقتدرانه در بحث حفاظت و صیانت از جنگل‌ها ورود پیدا کرد و نظارت خواهد داشت، گفت: برای تزریق واکسن کرونا تفاهم‌نامه‌ای با وزارت بهداشت و درمان منعقد شد و در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تأمین اماکن و مراکز و نیروی انسانی شرایط را برای سهولت اجرای واکسیناسیون فراهم خواهیم کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه در بحث امنیت و ثبات در استان از سال گذشته با رصد و پایش در فضای مجازی سرنخ‌هایی از عوامل و افرادی که در فضای مجازی و حقیقی در صدد کمرنگ کردن حضور مردم بودند، مشاهده شد، افزود: طی یک عملیات غافلگیرانه در ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ یکی از گروهک‌های سلطنت‌طلب خارج از کشور توسط یاران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

وی افزود: این گروهک سعی می‌کرد با تشکیل کمپین‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم به ایجاد نارضایتی‌ها دامن بزند و فضای انتخاباتی را ملتهب کند که با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضا و هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند و سپاه برای شناسایی بیشتر افراد و خشکاندن ریشه فتنه تلاش می‌کند.

سردار مسلمی همچنین از دستگیری شش نفر در ارتباط با خرید و فروش سلاح توسط اطلاعات سپاه خبر داد و افزود: در این عملیات ۱۳ قبضه سلاح شکاری و چهار قبضه سلاح جنگی، ۹۶ فشنگ شکاری، ۲۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

این مسئول به برجام نیز اشاره کرد و افزود: جریان انقلابی تعامل با دنیا را با حفظ استقلال و عزت، در دستور کار دارد و برجام را طبق دستورات رهبر معظم انقلاب اجرا خواهد کرد. لذا تمام دغدغه جریان انقلابی رفع مشکلات مردم است.

سردار مسلمی تاکید کرد: همه مشکلات مردم مرتبط با برجام نیست، لذا جریان غربگرا در این مسئله شبهات زیادی را فضای رسانه‌ای منتشر کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره هوشمندانه و حکمیانه همه مسائل را عنوان کردند.

فرمانده سپاه کربلا راه برون رفت از مشکلات و بی‌تدبیری‌ها را تشکیل دولت جوان مومن انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب راه گشای مشکلات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار