حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله:

انتخابات قوی تهدیدشکن و تحریم‌شکن است

سردار کریمی گفت: ساختن ایرانی قوی در گام دوم انقلاب اسلامی تنها با مشارکت و حضور آگاهانه ملت درصحنه رقم می‌خورد و هرچقدر این دو مسئله در انتخابات بهتر تقویت شود زمینه رفع مشکلات و خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه‌های ظالمانه تسهیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 16June 2021

انتخابات قوی تهدید شکن و تحریم شکن است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (چهارشنبه) در مراسم جشن بزرگ دهه کرامت در پارک سردار جنگل شهرستان محلات با حضور اقشار مختلف مردم اظهار داشت: در نظام اسلامی مردم به‌عنوان رکن اصلی جمهوریت نقش به سزایی در مدیریت کشور دارند و لذا مدیریت در نظام جمهوری اسلامی با حضور و مشارکت مردم در صحنه هویت پیدا می‌کند.

کریمی ادامه داد: انتخابات یک فرصت بزرگ برای تقویت مردم‌سالاری دینی است و لذا با انتخابات حیات مردم‌سالاری دینی تقویت می‌شود و از این جهت برای نظام اسلامی مهم است.

وی افزود: تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح برای تحقق انتخابات در تراز انقلاب اسلامی نیاز مهمی است که باید به آن توجه داشت و این انتخابات مطلوب نظام اسلامی است که باید در جهت محقق شدن آن تلاش کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم امروز جامعه نخبگانی دعوت و تشویق آحاد مردم به انتخابات و تبیین اهمیت مسئله انتخابات در نظام اسلامی و شرایط فعلی است که باید نقش‌آفرینی کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌هایی که می‌تواند در انتخاب آگاهانه به مردم کمک کند مکتب شهید سلیمانی است چراکه این مکتب نسخه نجات‌بخش عبور از هر شرایطی است.

وی اظهار داشت: از دیدگاه مکتب شهید سلیمانی انتخابی مطلوب و اصلح است که موجب شود یک رئیس‌جمهور باروحیه ولایی، جهادی و انقلابی برای خدمات صادقانه به مردم همواره در میدان باشد و درواقع از دیدگاه این مکتب رئیس‌جمهور اصلح باید خود را در امتداد ولایت تعریف کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: درواقع ولایتمداری و ولایت‌پذیری، داشتن مدیریت قوی، ایمان قوی، عدالت‌خواه و فساد ستیز، عملکرد انقلابی، روحیه‌ای جهادی، معتقد به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و اعتقاد به جوانان از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری است که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه ۲۸ خردادماه روز تجلی اراده ملت ایران است گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود نعمت بزرگ مردم‌سالاری دینی را تقویت خواهند کرد و در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح قدرت نرم نظام اسلامی را تقویت خواهد کرد و زمینه وحدت و انسجام همه‌جانبه برای رفع مشکلات را رقم را می‌زند و ۲۸ خرداد یک فرصت عظیم برای قدردانی و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های متفاوت است و ملت با حضور درصحنه و انتخاب گزینه اصلح شهدا را تکریم می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: ساختن ایرانی قوی در گام دوم انقلاب اسلامی تنها با مشارکت و حضور آگاهانه ملت درصحنه رقم می‌خورد و هرچقدر این دو مسئله در انتخابات بهتر تقویت شود زمینه رفع مشکلات و خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه‌های ظالمانه تسهیل خواهد شد و لذا انتخابات قوی هم تهدید شکن و هم تحریم شکن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها