حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله:

حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه است

سردار کریمی گفت: حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و تحریم های ظالمانه است و امنیت پایدار نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ - 16June 2021

حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (چهارشنبه) در جمع ورزشکاران برتر استان و تجلیل از ورزشکار بسیجی خانم لاله پوریا منش اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملی است که ملت با حضور خود در پای صندوق ها پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را نشان می دهند و لذا از این جهت راهبرد ارزشمندی است.

وی افزود: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور در انتخابات های مختلف مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داده اند و بسیاری از کشورها در طول این سال ها از ملت ایران الگو برداری کرده اند و لذا حضور حداکثری ملت در ۲۸ خرداد ماه بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان از چندین ماه گذشته سناریوهای پیچیده ای برای حضور کمرنگ ملت در انتخابات طراحی کرده که البته تاکنون با هوشیاری ملت بسیاری از آنها با شکست مواجه شده و قطعا حضور حماسی ملت دشمنان را با شکستی خفت بار و تحقیرآمیز مواجه خواهد ساخت.

وی بیان کرد: حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و تحریم های ظالمانه است و امنیت پایدار نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات پرشور و حماسی آثار و برکات بسیار فراوانی دارد و به پیشرفت همه جانبه کشور سرعت جهشی می دهد،گفت:ملت ایران که در طول این سال ها مجاهدانه در میدان های مختلف برای پیشرفت و عزت کشور گام برداشته قطعا در این انتخابات که همچون آزمونی بزرگ است موفق و سربلند بیرون خواهد آمد.

وی افزود: یکی از راهبردهای مهم امروز کشور قوی شدن در همه ابعاد است و لذا اگر به دنبال قوی شدن هستیم علاوه بر اینکه همه باید به میدان مشارکت بیاییم بلکه دیگران را نیز باید دعوت به میدان کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه موجب پای کارآمدن استعدادها و ظرفیت های درونی کشور خواهد شد و نتیجه آن شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است و لذا همه باید نقش آفرینی کنیم.

وی با اشاره به نقش ورزشکاران در انتخابات بیان کرد: خوشبختانه امروز ورزشکاران استان مرکزی از روحیه ای بسیجی و انقلابی برخوردار هستند و در صحنه های مختلفی همواره افتخارات بزرگی از خود برجای گذاشته اند که یک نمونه آن مشارکت ورزشکاران برای تکریم شهدای استان بود که در کنگره شهدا اتفاق افتاد.

کریمی افزود: ورزشکاران و البته همه افرادی که در بین مردم جایگاه اجتماعی دارند باید برای مشارکت حداکثری و دعوت دیگران به خلق حماسه ای دیگر در انتخابات باید پای کار بیایند و در این فرصت باقی مانده همه را به حضور در انتخابات دعوت کنند.

وی خاطر نشان کرد: امتناع داور بسیجی اراکی خانم لاله پوریا منش از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان از بصیرت و آگاهی جوانان و اهمیت ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی برای آنها دارد که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار