فرمانده سپاه استان البرز:

شهدا ستون‌های عزت، استقلال و اراده ملی هستند

سردار «مولایی» شهدا را به ستون‌های عزت، استقلال و اراده ملی تشبیه و بر ضرورت ارج نهادن آن‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۴۶۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 17June 2021

شهدا، ستون‌های عزت، استقلال و اراده ملی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ‌امروز در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد اسحاقی» که در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: هر از گاهی که گرفتار دنیا می‌شویم، حضور یک شهید در شهر به مثابه ضدعفونی کردن آن است و آرامشی را ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: این شهدا با حضور خود اتفاقات و حوادث رخ داده را به ما یادآوری می‌کنند تا فراموش نکنیم که استقلال و عزت امروز کشور حاصل خون آن‌ها است. شهدا استوانه‌ها و قائمه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند و به نوعی زیربنای آن را تشکیل داده‌اند. نباید فراموش کنیم که این نعمت‌های بزرگ با فدا کردن جان خود امنیت و آرامش امروز کشور را تضمین کردند.

سردار مولایی بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمن شمشیر آخته خود را به سمت جمهوری اسلامی ایران گرفته و لحظه به لحظه از درون و بیرون می‌تازد، شاید این شهید آمده که بگوید من زنده و به یاد انقلاب هستم و در صورت نیاز، در هر شرایطی پشت این انقلاب می‌ایستم و اجازه نمی‌دهم دست هر کسی بیفتد و اگر همه دنیا هم بر شما بتازند قطعاً ما شهدا پشتیبان شما هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: امروز به یمن حضور شهید اسحاقی در این شهر احساس می‌کنیم می‌توانیم کمی نفس بکشیم. بنده حقیر سال‌ها در کنار شهدا بوده‌ام و می‌دانم با چه نیت و انگیزه و شوقی برای دفاع از انقلاب و امام خمینی (ره) راهی جبهه شدند، خواسته درونی آن‌ها چیست و در چه راهی به شهادت رسیدند.

وی شهدا را به ستون‌های عزت، استقلال و اراده ملی تشبیه کرد و با تأکید بر ضرورت ارج نهادن آن‌ها گفت: امروز قلبمان را در کنار قلب این شهید قرار می‌دهیم و برای دفاع از انقلاب انرژی مضاعفی می‌گیریم تا هر روز پرشورتر از دیروز در این مسیر گام برداریم. از شهدا درخواست می‌کنیم در حق ما، انقلاب و نظام دعا کنند و حاله نوری برای حفاظت و صیانت از انقلاب و کشور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار