حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار روانسر:

حضور گسترده مردم در پای صندو‌ق‌های رای، ضامن اقتدار نظام است

«‌مصطفی‌زاده» گفت: باید تمام تلاش مجریان با هدف حضور پرشور مردم در انتخبات باشد، زیرا نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری دینی است و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، ضامن اقتدار نظام است.
کد خبر: ۴۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، ضامن اقتدار نظام استاز کرمانشاه، «سعدی مصطفی‌زاده» فرماندار شهرستان روانسر در آخرین جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای این شهرستان اظهار داشت: باید تمام تلاش مجریان با هدف حضور پرشور مردم در انتخابات باشد، زیرا نظام جمهوری اسلامی ، نظام مردم سالاری دینی است و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، ضامن اقتدار نظام است.

وی مهیا کردن زمینه حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات را مهمترین هدف ستاد انتخابات و تمام عوامل آن عنوان کرد و گفت: بی‌شک مردم وفادار انقلاب اسلامی همچون گذشته پاسداران اهداف انقلاب، امام و رهبری و حافظ ارزش‌های اسلامی هستند.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات پیش رو به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف تمام مسئولان نظام است که باید محقق شود.

مصطفی‌زاده با تاکید بر وحدت و همدلی مردم در انتخابات ادامه داد: این بار نیز در انتخابات  ۲۸ خرداد مردم شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.

وی اضافه کرد: رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلایق شخصی توسط عوامل اجرایی انتخابات موجب افزایش اعتماد مردم و گرم‌ شدن فضای انتخابات می‌شود.

فرماندار روانسر گفت: هر کدام از مجریان انتخابات وظایف خاصی دارند که باید با حیطه وظایف خودشان آشنایی داشته باشند چرا که دقت و سلامت انتخابات وظیفه عوامل اجرایی انتخابات است و باید همه سعی و تلاش کرده تا با حضور حداکثری مردم امانتدار خوبی برای آراء مردم باشیم.

مصطفی‌زاده با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات پیش‌رو، افزود: علایق و سلایق شخصی نباید، در فرآیند برگزاری انتخابات تأثیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم طرح امنیت انتخابات در شهرستان روانسر نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور است گفت: التزام به قانون مهم ترین امر در برگزاری انتخابات است و حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات خرداد امسال جایگاه و اقتدار نظام را افزایش می دهد.

این مسئول افزود: آنچه که مردم از ما انتظار دارند آرامش و امنیت روز اخذ رای است که در این راستا فرمانداری به عنوان برگزار کننده انتخابات تمهیدات لازم را فراهم کرده است.

مصطفی‌زاده بیان داشت: در شرایط فعلی دشمنان ایران اسلامی به دنبال کارشکنی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند و لذا ملت ایران باری دیگر با هوشیاری و درایت لازم با حضور در انتخابات توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار