حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

حضور در انتخابات همچون رزم یک رزمنده در میدان نبرد ارزشمند است

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، به اندازه حضور شجاعانه یک رزمنده در وسط میدان و در اوج نبرد دشمن، تاثیرگذار و ارزشمند است.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 17June 2021

حضور در انتخابات همچون رزم یک رزمنده در میدان نبرد ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جمع کارکنان و سربازان این اداره کل اظهار داشت: همه ما برای شرکت در انتخابات روز ۲۸ خرداد تکلیف داریم و علاوه بر خود، باید دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کنیم.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس، در میدان رزم هم که بودند خود را به حضور در انتخابات مقید می‌دانستند و رای خود را در صندوق‌های سیار می‌انداختند و امروز هم حضور تک تک آحاد ملت، به مثابه حضور شجاعانه یک رزمنده در وسط میدان و در اوج نبرد دشمن، تاثیرگذار، ارزشمند و دشمن شکن است.

لقمانپور خاطرنشان کرد: اهمیت حضور در انتخابات به عنوان ضمانت حفظ نظام اسلامی در بخشی از وصیتنامه‌های شهدای والامقام نیز دیده می‌شود و دیدیم که در دوره قبل نیز رزمندگان ایرانی جبهه مقاومت در اوج حملات داعش، مردانه پای صندوق‌های آراء حضور یافتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه برخی سربازان این اداره کل، رای اولی هستند، ابراز داشت: رای اولی‌ها شکوه جشن تکلیف سیاسی و شوق حضور در این انتخابات را حتی المقدور با لباس سربازی، در تاریخ زندگی خود ثبت کنند.

وی تاکید کرد: نظام اسلامی با خون هزاران شهید، ایثارگری هزاران جانباز و ایثارگر و آزاده و صبر و استقامت جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به این نقطه از سرافرازی رسیده و ان شاءالله با حضور پرشور مردم در همه عرصه‌ها و تحت رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب، به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار