وزیر کشور:

بازرسین مرتب کار بازرسی را انجام داده و اگر خطایی بود اطلاع دهند

رحمانی فضلی گفت: بازرسین عزیز در هر جایی که هستند. مرتب کار بازرسی را انجام دهند و اگر خطایی بود به ما اطلاع دهند تا رای مردم که تجلی اراده ملت در انتقال قدرت است صیانت کامل شود.
کد خبر: ۴۶۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ - 18June 2021

بازرسین مرتب کار بازرسی را انجام و اگر خطایی بود به ما اطلاع دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم. با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز کنیم.

رحمانی فضلی گفت: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که بتوانیم امروز در صیانت از رای مردم و برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم در شرایط بهداشتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در بیش از ۶۶ هزار شعبه ریاست جمهوری و ۷۵ هزار شعبه شورا‌های شهر و روستا مستقر هستند کار را به لطف خدا آغاز کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: بازرسین عزیز در هر جایی که هستند. مرتب کار بازرسی را انجام دهند و اگر خطایی بود به ما اطلاع دهند. رای مردم که تجلی اراده اتم‌ها در انتقال قدرت است صیانت کامل شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها