حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

مشارکت حداکثری در انتخابات، مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی است

سرهنگ «مهرعلیا» گفت: مشارکت حداکثری باعث افزایش قدرت ملی در داخل و اقتدار بین‌المللی در صحنه‌های حساس بین‌المللی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، انتخابات را تکلیف الهی دانست و اظهار داشت: شرکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است.

وی افزود: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف مردم است. چرا که مردم باید خود سرنوشت کشورشان را تعیین کنند، زیرا کشور متعلق به مردم است و مردم با انتخاب صحیح و آگاهانه قانون گذاران خود را در قوه مهم مجریه تعیین می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، مشارکت حداکثری در انتخابات را مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی دانست و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات حتی از انتخاب اصلح نیز مهمتر است چرا که مشارکت حداکثری باعث افزایش قدرت ملی در داخل و اقتدار بین المللی در صحنه های حساس بین المللی خواهد شد.

مهرعلیا، عدم مشارکت در انتخابات را نابخشودنی دانست و بیان کرد: عدم شرکت در انتخابات با هر بهانه و توجیهی، گناه نابخشودنی محسوب می شود و افراد با عدم شرکت در انتخابات، خود را از تکلیف و حق مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی جامعه محروم کردند و با این اقدام خود مرتکب خطای راهبردی شده اند.

وی در پایان گفت: حفظ نظام اسلامی از سوی منظومه فکری امامین انقلاب جزء اعظم واجبات و فرائض دینی قلمداد شده است و عدم شرکت در انتخابات به بهانه های مختلف حرف دشمنان انقلاب و بازی در زمین دشمن است و ممکن است مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز به مخاطره اندازد به این جهت مشروعیت و مقبولیت و از همه مهمتر برای امنیت پایدار و اقتدار ملی و بین الملی همه باید در پای صندوق های رأی حضور یابند و مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن اقتدار ملی قلمداد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها