حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان:

ملت ایران به کوری چشم استکبار به میدان آمده است

سرهنگ «حسینی» گفت: بدخواهان انقلاب بدانند به کوری چشم تمام استکبار و نفوذی‌ها ما به میدان عمل آمده ایم تا با انتخاب اصلح اطاعت پذیری از ولایت را اثبات کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در حال حاضر نبرد، نبرد اراده هاست که بین اراده حق و اراده باطل وجود دارد.

وی گفت: جبهه باطل به رهبری استکبار جهانی و جبهه حق به رهبری مقام معظم رهبری در حال نبرد است و این امر موجب جنگ احزاب و جنگ اقتصادی سیاسی شده که با تواصی به حق باید مردم را به حق دعوت نمود.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران حرم است و حفظ این حرم وظیفه و تکلیف محسوب می شود لذا باید همه برای احقاق حق خود و برای حفظ حریم حرم جمهوری اسلامی ایران به پا خیزند و امروز همه دغدغه مندان سرنوشت‌ کشور، وظیفه خود دانستند که در انتخابات حضور یابند که حضور حداکثری است.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان عنوان کرد: امروز ام‌القرای جهان اسلام ایران اسلامی است و اگر در اوج عزت و اقتدار باشد سایر ملت‌های مسلمان و آزاده هم در عزت و اقتدار خواهند بود.

وی افزود: امروز، روز دفاع از حریم انقلاب است حرمی که اگر باشد سایر حرمها هم پابرجا هستند لذا باید با رای خود ثابت کنیم که هر یک از ما، سرباز حاج قاسم هستیم و با هر برگ رای خود مشتی بر دهان استکبار و نفوذی‌ها بزنیم و ثابت کنیم وقت انتقام گرفتن از استکبار بابت خون حاج قاسم است.

حسینی خاطر نشان کرد: بدخواهان انقلاب بدانند به کوری چشم تمام استکبار و نفوذی‌ها ما به میدان عمل آمده ایم تا با انتخاب اصلح، اطاعت پذیری از ولایت را اثبات کنیم و بگوییم مطیع ولایت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار