حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امیر سرتیپ نصیرزاده:

پیام مهم انتخابات این است که انقلاب اسلامی تنها نیست

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می‌کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می‌گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 18June 2021

کارکنان نیروی هوایی این انقلاب را از خودشان می‌دانند و همیشه در خط مقدم بوده اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با آغاز رأی گیری در اولین ساعات ابتدایی صبح جمعه با حضور در محل اخذ رای کوی انقلاب نهاجا رای خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره‌ها با بیان اینکه این که انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار داشت: این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسایل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده‌تر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، فرمانده معظم کل قوا را درک کرده و متوجه شدند و قطعا در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می‌دانند و همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته و در خط مقدم بوده اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا و آگاهی برای یاری انقلاب عجله و شتاب می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیام این انتخابات به دشمنان این مرزو بوم گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می‌کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می‌گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها