حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در راستای سلامت رای‌دهندگان صورت گرفت؛

توزیع ۱۰ هزار ماسک در بین شرکت‌کنندگان در انتخابات در استان البرز

۱۰ هزار ماسک سه لایه در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان البرز توزیع شد.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی طاهرخانی» فرمانده سپاه شهرستان البرز اظهار داشت: ۱۰ هزار ماسک سه لایه یکبار مصرف در راستای مقابله با بیماری کووید-۱۹ در روز انتخابات آماده توزیع در این شهرستان شد.

وی افزود: این تعداد ماسک برای تمامی شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده و در اختیار رای دهندگانی که در روز انتخابات فاقد ماسک باشند برای تامین سلامت انتخابات قرار خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به خطر تجمع انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، ضروری است شهروندان از هرگونه حضور در تجمعات انتخاباتی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن نقض شده، خودداری کنند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان در اولویت است، اظهار داشت: علاوه بر تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام ضروری جهت تامین سلامت رأی دهندگان و مجریان برگزاری انتخابات تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز خاطر نشان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شده و عوامل اجرایی و رای دهندگان با خودکار شخصی در شعب اخذ رای آراء خود را ثبت و به صندوق واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها