حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت سمنان:

انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است

مهدوی نژاد گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است و تقلب در آن راه ندارد، زیرا ساز و کار و نظارت قوی آن اجازه تقلب سازمان یافته را نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ - 18June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین مهدوی نژاد» امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: مسئولان دولت آینده به جای پررنگ کردن نقطه ضعف‌ها باید به حل مشکلات بپردازند.

وی افزود: نامزد‌ها بعد از انتخابات، تبلیغات و رقابت‌ها را به رفاقت و همراهی تبدیل کنند و کسانی که رای کافی نیاوردند، احساس خسارت نکنند بلکه به منتخب مردم کمک کنند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: نتیجه رای ملت هرچه باشد برای همه مقدس است و این معنای دقیق مردم سالاری دینی است.

مهدوی‌نژاد با تبریک میلاد امام رضا (ع) ابراز داشت: نکته مهم در زندگی امام رضا (ع) این است که به دشمن مکار و حلیه‌گر خود اجازه سوء استفاده نداد.

وی افزود: انسان با درس از زندگی امام رضا (ع) فرامی‌گیرد نباید عملی انجام دهد که دشمن را شاد کند و به او اجازه بهره‌بری بدهد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ضرورت رای دادن در این دوره از انتخابات مسلم است گفت: مردم با علاقه پای صندوق‌های رای رفتند تا به دشمنان بگویند حرف یاوه آنان تاثیری در عزم مردم ندارد و شجاعانه انتخابات را پرشور رقم میزنند.

مهدوی‌نژاد گفت: مردم رای دادند تا به دشمنان بگویند نارضایتی‌ها از سوء مدیریت‌های داخلی و توطئه دشمنان خارجی است و نظام جمهوری اسلامی بین مردم مقبولیت دارد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: دشمنان دست از تلاش نمی‌کشند و اگر سعی کردند شیرینی این انتخابات را مانند انتخابات سال ۸۸ به کام جامعه تلخ کنند، مردم آگاهانه اجازه شرارت و توطئه نمی‌دهند.

وی بیان کرد: در سال ۸۸ با توطئه خارج و اشتباه یا همفکری برخی از داخل، فتنه بزرگی به پا شد و فتنه گران انتخاباتی که با شرکت اکثریت جامعه بسیار شیرین برگزار شد را به کام مردم تلخ کردند.

مهدوی‌نژاد گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است و تقلب در آن راه ندارد، زیرا ساز و کار و نظارت قوی آن اجازه تقلب سازمان یافته را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ حتی یک سند در اثبات تقلب ارائه نشد و این ادعا از اساس کذب بود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: هر فردی به عنوان رئیس جمهور و منتخب همه مردم انتخاب شد، حتی کسانی که به او رای ندادند احساس تکلیف کرده و در اجرای عدالت و رفع مشکلات مردم همت کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار