حماسه آفرینی لرستانی‌ها در 28 خرداد 1400

مردم استان لرستان در 28 خرداد یکبار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 18June 2021

حماسه آفرینی لرستانی‌ها در 28 خرداد  1400

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان لرستان، امروز 28 مردادماه با حضور در پای صندوق‌های رأی یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

مردم دیار لرستان که حماسه آفرینی‌شان در مقاطع حساس انقلاب اسلامی زبان زد خاص و عام است، همزمان با سراسر کشور با حضور انقلابی و آگاهانه خود در شعبه‌های اخذ رأی، به دشمنان نشان دادند که ارزش‌های به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس، روحیه وطن دوستی و پایبندی به ارزش‌های ناب ملی و مذهبی در این مملکت ساری و جاری است.

همه آمده بودند زن و مرد، پیرو جوان، کارمند و کارگر و... .  پای دفاع از خون شهدا که در میان باشد، فرقی ندارد شهری یا روستایی، پزشک یا معلم، مهندس یا کشاورز ...، مردم خطه‌ی لرستان که  6300 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در آن سال‌های خون و حماسه بارها و بارها طعم  تلخ بمباران مناطق مسکونی را توسط نیروی هوایی رژیم بعث عراق چشیدند، بعد از دوران دفاع مقدس نیز هر زمانی که نیاز بوده است با تمام توان، مجاهدانه و شجاعانه وارد میدان شده اند،  امروز نیز در تبعیت از مقام  معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) با شرکت حداکثری خود در انتخابات، نشان دادند که مشکلات اقتصادی، تبلیغات مسموم دشمن و هجمه تبلیغی و روانی وسیع کسانی که از این انقلاب کینه به دل دارند، هیچگونه تاثیری بر روحیه مقاومت و مجاهدت آنان ندارد.

امروز بار دیگر به خود بالیدیم به‌خاطر داشتن مردمانی که می‌دادند در هر مقطع زمانی چگونه پیام‌شان را به دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار