حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم ملایر در مجلس:

حضور حجم عظیم جمعیت در انتخابات یک معجزه اللهی است

آزادی خواه گفت: حضور این حجم از جمعیت برای شرکت در انتخابات یک معجزه اللهی است، مردم فهیم ایران ارزش و اهمیت این انقلاب را می‌دادند و در همه عرصه‌ها خوش درخشیده اند و با حماسه حضور در انتخابات دشمن را ناکام می‌گذارند.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «احد آزادی خواه» نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: در ساعات اولیه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا استقبال مردم علیرغم همه کار شکنی‌ها و پمپاژ‌های خبری مسموم رسانه های دشمن بی نظیر بود.

وی با اشاره به اینکه حضور این حجم از جمعیت برای شرکت در انتخابات یک معجزه اللهی است افزود: تمام هزینه‌هایی که شبکه‌های استکباری و استبدادی برای منصرف کردن مردم در انتخابات انجام دادند بی نتیجه ماند و این رسانه ها باید این حجم از جمعیت را ببینند.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: مردم فهیم ایران ارزش و اهمیت این انقلاب را می‌دادند و در همه عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

آزادی خواه افزود: آن افرادی که در مراسم شهادت حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند امرور هم وظیفه خود دانستند تا در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم یک فرد دلسوز و اصلح برای مدیریت کشور تعیین شود و مشکلات کشورنیز یکی پس از دیگری برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار