حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس کل دادگستری خوزستان:

رئیس جمهور منتخب از فردا به فکر پاسخگویی به حماسه آفرینی این ملت عزیز و نجیب باشد

حجت‌الاسلام مرادی گفت: امیدوارم که رئیس جمهور منتخب از فردا به فکر پاسخگویی به محبت و حماسه آفرینی این ملت عزیز و نجیب باشد.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 18June 2021

رئیس جمهور منتخب از فردا به فکر پاسخگویی به حماسه آفرینی این ملت عزیز و نجیب باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «صادق مرادی» رئیس کل دادگستری خوزستان عصر امروز (جمعه) در محل شعبه اخذ رای حسینیه ثارالله اهواز خطاب به دشمنان قسم خورده نظام، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره با دروغ و سفسطه تلاش دارند مردم را فریب دهند و مانع تحقق حضور مردم در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی شوند اما از بارها حماسه آفرینی مردم ایران خجالت نمی کشند و درس عبرت نمی گیرند.

وی افزود: ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز امروز همپای هموطنان عزیزمان با شکوه هر چه تمام تر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهند علاقه و وابستگی مردم ایران در هر کجای دنیا به این کشور و آینده این مرز و بوم خدشه ناپذیر است.

 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: از تمامی مردم تقاضا داریم که همچنان با شکوه هر چه بیشتر در پای صندوق های رای شرکت کنند و دشمنان را از ترفندهایی که دارند نا امیدتر سازند چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند که هر چه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: همه دنیا دیدند که مردم علیرغم مشکلات فراوان مثل همیشه به رسالت شان در قبال انقلاب شان عمل کردند، امیدوارم که رئیس جمهور منتخب از فردا به فکر پاسخگویی به محبت و حماسه آفرینی این ملت عزیز و نجیب باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها