حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه شوش:

انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما اثرش تا سالها باقی می‌ماند

حجت الاسلام علیزاده گفت: انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثر آن سال‌ها باقی می‌ماند لذا مردم ضمن شرکت در انتخابات در انتخاب فرد اصلح باید دقت کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶ - 19June 2021

انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثر آن تا سال ها باقی می ماندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «مهدی علیزاده» امام جمعه شوش در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور، اظهار داشت: لازمه داشتن ایران قوی در سطح بین المللی شرکت گسترده مردم در انتخابات است.

وی افزود: هرچند انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثر آن سالها باقی می ماند لذا مردم ضمن شرکت در انتخابات در انتخاب فرد اصلح باید دقت کنند.

علیزاده انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی و دانست و گفت: اگر بخواهیم ایران اسلامی در مبادلات جهانی با اقتدار حضور یابد باید در انتخابات حضوری پر شور داشته باشیم.

امام جمعه شوش بیان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه آفریدند و باید قدردان آنها باشیم.

وی ادامه داد: مردم شهرستان شوش همچون انتخابات دوره‌های گذشته حضوری پرشور و حماسی داشتند و همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار