حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

هیچ حادثه امنیتی در جریان برگزاری انتخابات نداشتیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی که در داخل و خارج از مرز‌ها صورت پذیرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم.
کد خبر: ۴۶۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 19June 2021

هیچ حادثه امنیتی در جریان برگزاری انتخابات نداشتیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست خبری امروز خود در ارتباط با موضوع امنتیت انتخابات اظهار داشت: از ۶ ماه قبل اقدامات لازم برای تأمین امنیت انتخابات و برآورد‌ها در خصوص تهدید‌های امنیتی شروع شد. مسئولیت تأمین امنیت، هماهنگی اجرایی و عملیاتی با نیروی انتظامی بود که با تشکیل قرارگاه امام علی (ع) به موازات شورا‌های امنیت و تأمین صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: برآورد‌های امنیتی برای قبل، حین و پس از انتخابات صورت پذیرفت و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام شد. اقدامات تروریستی برنامه‌ریزی شده بود که با فعالیت‌های لازم در تور‌های اطلاعاتی گرفتار شدند و در این میان عده‌ای دستگیر و به برخی دیگر هم تذکراتی داده شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به این مطلب که با اشراف اطلاعاتی در داخل و خارج از مرز‌ها صورت پذیرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم و آمادگی نیرو‌های امنیتی همچنان ادامه داد، گفت: ۳۰۰ هزار نفر به‌طور مستقیم در شعب و ۳۰۰ هزار نفر هم در شهرها، روستا‌ها و راه‌ها مسئولیت تأمین امنیت انتخابات را برعهده داشتند.

ذوالفقاری در پایان بیان کرد: فعالیت‌های انجام شده با هماهنگی کامل و طر‌ح‌یزی اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه امام علی (ع) صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار