حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پیروز اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران هستند

سردار «‌یوسفی» گفت: پیروز اصلی این انتخابات، مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستانی است که همیشه با حضورشان، مهر تایید بر آرمان شهدا و امام شهدا زده‌اند.
کد خبر: ۴۶۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 19June 2021

اینک نوبت رسانه های ماست که با تیترهای حماسی شان به قلب استکبار بزنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در اهواز با قدردانی از مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات پرشور و حماسی 28 خرداد اظهار داشت: پیروز اصلی این انتخابات، مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستانی است که همیشه با حضورشان، مهر تایید بر آرمان شهدا و امام شهدا زده‌اند. مردمی که در گرمای 50 درجه‌ای جنوب، گرما بخش حضوری مقتدرانه و ماندگار شدند.

وی با عرض خسته نباشید به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در ‌خوزستان و اصحاب رسانه جهت پوشش این حضور باشکوه، افزود:‌ ماه ها رسانه های معاند و امپراطوری رسانه‌ای غرب از ناامیدی و قهر ملت عزیز و فهیم ایران با صندوق های رای سخن گفتند و تیتر زدند و امروز نوبت رسانه‌های متعهد ما است که با تیترهای حماسی‌شان به قلب استکبار بزنند.

سردار یوسفی گفت: این همه استقبال و شوق مشارکت با توجه به وجود مشکلات عدیده ای که ماحصل تحریم های ظالمانه استکباری و تفکرات عده ای غربگرا بوده، جای بسی غرور و مباهات است و بی شک رئیس جمهور منتخب ایران نیز پاسخ این همه حماسه را با انجام امورات جهادی و رفاه اجتماعی خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تبریک به رئیس جمهور برگزیده و آرزوی توفیق برای همه کسانی که قرار است برای این مردم در سنگر خدمت، لباس رزم بپوشند، بیان داشت: فصل کشمکش‌های سیاسی در داخل کشور به سرآمده و نیروهای انقلابی و متعهدی که در راس قوا قرار گرفته‌اند باید از فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس الهام بگیرند و در سایه وحدت و اقتدار به جبهه اقتصادی دشمنان حمله کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار