رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

انتخابات ۲۸ خرداد نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی بود

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پیامی با قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تأکید کرد که این مشارکت گسترده و پرشور نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد.
کد خبر: ۴۶۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 19June 2021

پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت حماسه‌ی انتخابات ۲۸ خردادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی از حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر کرد و انتخاب «سید ابراهیم رئیسی» را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ

ملت عزیز ایران! سلام و درود خدا بر شما

سلام خدا بر شما که شایستگی خود را برای دریافت سلام و رحمت الهی به اثبات رساندید.

جشن حماسی انتخابات در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد.

مشارکت گسترده و پرشور و حضور مشتاقانه مردم در مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صف‌های طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ی قشر‌های اجتماعی، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد.

اقتدار و عزت و اراده‌ی خلل‌ناپذیری که ملت شریف ایران در میان آتشبار جنگ‌روانی دشمنان، با حضور حماسی در این عرصه‌ی تعیین‌کننده نشان داد، از چنان اهمیتی برخوردار است که با هیچ بیان معمولی و متعارفی نمی‌توان آن را توصیف کرد.

این‌جانب این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، و رئیس جمهور منتخب حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک می‌گویم و برای موفقیت ایشان در ادای امانت و مسئولیت بسیار مهمی که بر عهده گرفته اند دعا می‌نمایم.

لازم می‌دانم از آحاد کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و خانواده‌های محترم آنان که با هوشیاری و بصیرت انقلابی از پیشتازان خلق این حماسه‌ی بزرگ بودند تقدیر و تشکر نمایم.

سیدضیاءالدین آقاجان‌پور

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها