نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه:

حضور ارتش در صحنه‌های مختلف انقلاب قابل تجلیل است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: ارتش قهرمان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته، در هنگام دفاع مقدس و پس از آن، به‌خصوص در زلزله، سیل و کرونا حضوری چشمگیر داشته و خدمات و تلا ش‌های این عزیزان قابل تجلیل است.
کد خبر: ۴۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 20June 2021

حضور ارتش در صحنه‌های مختلف انقلاب قابل تجلیل استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه امروز در دیدار امیر «فرهاد  آریانفر» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش، از خدمات و تلاش‌های چشمگیر ارتش تقدیر کرد و اظهار داشت: ارتش قهرمان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته، در هنگام دفاع مقدس و پس از آن، به‌خصوص در زلزله، سیل و کرونا حضوری چشمگیر داشته و خدمات و تلا ش‌های این عزیزان قابل تجلیل است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به خدمات گستره ارتش، تأکید کرد: قطعا این گونه تلاش‌های بی منت از نگاه مردم بصیر پوشیده نخواهد ماند، اما باید بدانیم خداوند متعال خود جواب این ایثار و تلاش‌های انسانی را می‌دهد.

امیر آریانفر نیز در ادامه این دیدار با تبریک حضور چشمگیر مردم در انتخابات اخیر، گفت: برای این که همچون گذشته ارتشیان حضور فعالی در این انتخابات داشته باشند، به تمامی سربازان دو روز مرخصی تشویقی داده شد تا ضمن دیدار با خانواده‌های خود با آمادگی و روحیه در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار