حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

حضور پرشور مردم در انتخابات پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد

سردار «شجاع» با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای ماندگار قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال حضور پرشور مردم کشورمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با صدور پیامی خلق این حماسه‌ را به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و غرورآفرین ملت شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراي اسلامي شهر و روستا در روز ۲۸خرداد ماه شایسته تقدیر و بهترین‌ها برای آنهاست.

حضور تک‌تک مردم عزیز کشورمان پای صندوق‌های اخذ رأی با وجود تمام تبلیغات منفی معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیلی و مشت محکمی بود بر پیکره آنها تا ایران اسلامی همچنان پیروز میدان‌های حساس باشد.

مردم شریف و فهیم ایران اسلامی که از آغازین ساعات شروع انتخابات در شعب اخذ رأی، در‌ سراسر کشور هر لحظه بر حضور آنها افزوده می‌شد، حضور آنها پایه‌های انقلاب را مستحکم تر و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نمود.

اینجانب حماسه‌ای که ملت شریف ایران خالق آن بودند را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالي)، هموطنان عزیز و منتخب مردم آیت الله رئیسی تبریک عرض می‌کنم و سربلندی ایران عزیز را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

در پایان از همه همرزمانم در سراسر کشور بویژه مرزبانان استان خراسان رضوی که سهم بزرگی در خلق این حماسه داشته‌اند قدردانی و به آنها و خانواده گرانقدرشان نیز تبریک عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار