حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حماسه حضور مردم نام و یاد شهدا را در جامعه زنده کرد

حجت‌الاسلام «لقمان‌پور» گفت: حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر نام و یاد شهدا و حرمت آرمان و هدف آنان را در جامعه زنده کرد.
کد خبر: ۴۶۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳ - 21June 2021

حماسه حضور مردم نام و یاد شهدا را در جامعه زنده کردحجت الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد به هجمه‌های طولانی مدت دشمنان و کسانی که با القای یاس و ناامیدی به دنبال حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رای بودند، پایان داد.

وی افزود: علیرغم مشکلات معیشتی چند سال اخیر، اما توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک سو و تعهد به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و خون پاک شهدا بخصوص سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی دیگر، از انگیزه‌های الهی مردم ما برای حضور حداکثری در انتخابات بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و پرافتخار بار دیگر عطر و بوی شهدا را در جامعه گستراند و فضا را به فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین کرد، زیرا هر رای، عهد و پیمانی بود که رای دهندگان با شهدا می‌بستند.

وی تاکید کرد: فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و مقاومت، همواره پشتوانه مردم ولایی ما خواهد بود و باید قدر این فرهنگ متعالی و این مردم قدرشناس را بیش از پیش دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها