یحیی السنوار:

«شمشیر قدس» یک تحول راهبردی را در معادله نبرد با صهیونیسم رقم زد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه گفت: نبرد شمشیر قدس موجب ایجاد یک تحول راهبردی در معادله نبرد با صهیونیست‌ها شد.
کد خبر: ۴۶۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 21June 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه با اشاره به نبرد شمشیر قدس و پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در این نبرد گفت: اقشار مختلف مردم فلسطین موفق شدند در برابر دشمن صهیونیستی به پیروزی برسند.

السنوار افزود: نبرد شمشیر قدس یک تحول راهبردی را در معادله نبرد با صهیونیست‌ها ایجاد کرد. مردم فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس گروه‌های مقاومت را به آغوش کشیدند و از آن‌ها حمایت کردند.

روز گذشته نیز السنوار گفته بود: آزادی قدس و مسجد الاقصی به یاری خداوند نزدیک‌تر از هر زمانی است. توطئه‌ها علیه مسأله فلسطین و عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هرگز بر فلسطینیان و مواضع آن‌ها تأثیرگذار نبوده است.

چندی پیش نیز «خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین در سخنانی گفت: نبرد «شمشیر قدس» خلاقیّت و نوآوری مقاومت فلسطین را به نمایش گذاشت.

وی افزود: ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان ساکنان قدس هستند. مشعل در ادامه گفت: دشمن گمان می‌کرد جنگ علیه قدس پایان یافته است، اما نمی‌دانست که این شهر مایه خیر و برکت است و عزم امت اسلامی برای دفاع از مقدسات خود را بیش از پیش جزم خواهد کرد.

مشعل تصریح کرد: برای فلسطینیان، هرگونه مسأله سیاسی، ملی یا دینی که به قدس مربوط شود، به منزله بازی با آتش خواهد بود. به همین دلیل فلسطینیان باید در برابر تجاوزات دشمن قاطعانه مقاومت و پایداری می‌کردند.

رئیس حماس در خارج از فلسطین افزود: دشمن صهیونیستی در جنگ اخیر همزمان به هتک حرمت به مسجدالاقصی پرداخت. فلسطینیان برای مقابله با دشمن صهیونیستی باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار