با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتخاب آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ - 21June 2021

سردار کارگر انتخاب آیت‌الله رئیسی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، انتخاب وی از سوی مردم را تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«برادر بزرگوار حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب ملت سرافراز ایران اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور وصف‌ناشدنی ملت بصیر، غیور و مقاوم ایران اسلامی برگزار گردید و بار دیگر «حماسه سیاسی»، «مردم‌سالاری دینی» و پیوند ناگسستنی امت با امام و رهبر خویش در معرض دید جهانیان قرار گرفت.

یقیناً این انتخابات باشکوه که با وجود بیماری کرونا و فضاسازی‌های مخرب دشمنان و مخالفان نظام اسلامی در راستای دلسرد کردن مردم برگزار شد موجب عزت، سرافرازی و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

اینجانب انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس جمهور از سوی ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و لبیک مومنانه مردم به ندای ولی فقیه زمان برای مشارکت در ادای فریضه دینی ـ سیاسی انتخابات را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت فهیم و بصیر ایران تبریک عرض می‌نمایم.

بدین وسیله آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس که بر اساس اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا در جهت ترویج فرهنگ مقاومت، دفاع، ایثار، جهاد و شهادت شکل گرفته را جهت همکاری با دولت حضرتعالی اعلام داشته و توفیقات روزافزونتان را در راستای خدمتگزاری و اعتلای میهن اسلامی تحت الطاف بیکران الهی از درگاه ایزد منان مسالت می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار