بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از بیمارستان امام (ره) کرج

«عباسپور» با حضور در استان البرز از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و نحوه ارائه خدمات به ایثارگران در این بیمارستان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 21June 2021

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از بیمارستان امام خمینی (ره) کرجبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در استان البرز از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و نحوه ارائه خدمات‌ به ایثارگران در این بیمارستان بازدید کرد.

«عباسپور» در این بازدید بیمارستان امام خمینی (ره) را ظرفیتی ویژه برای خدمات‌رسانی به ایثارگران و کسب رضایتمندی آن‌ها دانست و اظهار داشت: رضایتمندی ایثارگران از دریافت خدمات درمانی قابل ‌ارائه از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این راستا باید تمامی اهداف و امکانات بیمارستان معطوف به تحقق این امر مهم شود.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: بنیاد شهید نگاه ویژه‌ای به درمان ایثارگران دارد و در همین راستا تمام تلاش خود را برای حصول نتیجه به‌ کار خواهیم گرفت. امید است با تلاش‌های گسترده و همکاری سایر مسئولان بتوانیم خدمات درمانی در شأن و منزلت ایثارگران معظم را به آن‌ها ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار