بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-28

توصیه سردار نقدی به دختران جوان جهت مطالعه کتاب "فرشته نجات"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از 3 عنوان کتاب دفاع مقدسی در نمایشگاه کتاب تهران، دختران را به مطالعه کتاب "فرشته نجات" توصیه کرد.
کد خبر: ۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 12May 2015

توصیه سردار نقدی به دختران جوان جهت مطالعه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از 3 عنوان کتاب "خمپارههای فاسد"، "فرشته نجات" و "سفرهای غریبانه" صبح امروز با حضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار "علی ناظری" مدیرمسئول انتشارات فاتحان، "داوود امیریان" نویسنده کتاب خمپارههای فاسد، "عبدالرضا سالمی نژاد" نویسنده کتاب فرشته نجات و سردار حق طلب در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

سردار نقدی در این مراسم با بیان اینکه کتاب بالی برای پریدن و چراغی برای روشنایی است، اظهار کرد: کتاب وسیلهای برای آگاهیست و به برکت همین وسیله ایدههای ارزشمند، تجربههای والا و سرمایههای بشری تثبیت و ماندگار میشود و اندیشههای برتر از نسلی به نسل دیگر منتقل خواهد شد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: شهید یک کتاب ماندگار برای تاریخ است. هر انسانی که میخواهد مسیر تکامل را بپیماید باید به راه شهدا رفته و از آن بهرهمند شود.

سردار نقدی ادامه داد: کتابهای زیادی در طول تاریخ نوشته شده که روشنی بخش جامعه بودند. اگر به زندگی مردان یا زنان در این کتابها که قهرمانان آنان هستند، رجوع کنیم میبینیم که شروع تکامل آنها نیز برگرفته از کتابها است.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل این حرکت ارزشمند، دشمنان آگاهی از پا ننشسته و حتی زمانی، افراد را به جرم داشتن برخی از کتب زندانی میکردند. کاری که آمریکا با کتابهای آگاهی بخش قبل از انقلاب کرد. حتی تا جایی پیش رفت که جوانان برای داشتن قران و ترجمه آن زندانی شدند.

سردار نقدی با بیان اینکه پس از این اتفاقات دشمن به این روند ادامه داد، گفت: پس از آن دشمن با ترور صاحبان قلم از جمله شهید دستغیب، شهید مدنی، شهید مطهری و شهید صدوقی و... به مبارزه با آگاهی پرداخت. امروز نیز این دشمن با کتاب به جنگ کتاب آمده است و آن را وسیلهای برای غفلت و فحشا به کار میبرد چرا که دیگر سلاح آن امروز کاربردی ندارد، البته مردم ما بیدار و آگاه هستند و قدر و منزلت کتاب را میدانند زیرا کتاب ابزار بیداری و آگاهی است.

سردار نقدی در پایان کتاب فرشته نجات را جهت مطالعه به دختران جوان توصیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار