فرمانده سپاه کربلا:

طرح صیانت از جنگل‌ها توسط سپاه کربلای مازندران اجرا می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: با حضور مقتدارنه سپاه در حوزه حفاظت و صیانت از جنگل، شاهد برطرف شدن قاچاق چوب و قطع شدن دست متجاوزین خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ - 21June 2021

طرح صیانت از جنگل‌ها توسط سپاه کربلای مازندران اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران از اجرایی کردن تفاهم‌نامه صیانت از جنگل‌ها خبر داد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های منابع طبیعی سه استان شمالی قاچاق چوب و تصرف جنگل و اراضی منابع طبیعی بوده است که تفاهم نامه‌ای برای حفاظت از صیانت از جنگل امضا شد.

سردار مسلمی به جلسات اولیه با اداره منابع طبیعی غرب و شرق مازندران اشاره کرد و افزود: ان‌شاءالله با حضور مقتدارنه سپاه در حوزه حفاظت و صیانت از جنگل، شاهد برطرف شدن قاچاق چوب و قطع شدن دست متجاوزین به جنگل‌ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: کارکرد سپاه در حوزه حفظ صیانت از جنگل کارکرد نظارتی خواهد بود لذا طبق قراردادی که شرکت‌ها با منابع طبیعی بستند نظارت سپاه انجام خواهد شد.

به گفته سردار مسلمی ادامه فعالیت‌های شرکت‌ها منوط به تائید سپاه است و سپاه با استفاده از بسیجیان در این حوزه نظارت خود را آغاز خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: اگر شرکت‌ها کار‌ها و ماموریت‌های خود را به درستی انجام ندادند، قطعا در تسویه حساب اقدام خواهد شد.

سردار مسلمی به اجرای ایست و بازرسی در بخش قاچاق چوب هم اشاره کرد و ادامه داد: هرجا منابع طبیعی اعلام نیاز کرد ما آمادگی داریم تا به آن‌ها کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که نگهداری و احیای مراتع و جنگل‌ها هم در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بحث حفاظت و صیانت از جنگل از ظرفیت همه نیرو‌هایی که در شرکت‌ها شاغل هستند استفاده می‌شود، مگر اینکه به وظیفه ذاتی خود عمل نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها