فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

خادمین آستان قدس رضوی غم و اندوه را از جان مردم دور می‌کنند

سردار «رزمجو» گفت: امروز که عطر حرم امام رضا (ع) در جای جای استان بوشهر و همچنین در سپاه پیچیده و حال و هوای این نهاد را رضوی کرده است خستگی و غم و اندوه را از جان ما و مردم دور می‌کند.
کد خبر: ۴۶۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 22June 2021

خادمین آستان قدس رضوی غم و اندوه را از جان ما و مردم دور می‌کنند.به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، در چهارمین روز از برنامه‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر، پرچم متبرک حرم امام رئوف (ع) توسط خادمین حرم در مراسم ولادت با سعادت امام رضا علیه‌السلام به سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر انتقال داده شد.

در این مراسم سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پس از تبریک ایام دهه کرامت از حضور خادمان حرم و حامل پرچم متبرک حرم رضوی و دست‌اندرکاران این برنامه قدردانی و تشکر کرد.

وی با تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: بسیار خوشحالم در کشوری خدمت می‌کنیم که زیر سایه امام رئوف (ع) قرار داریم و وجود با برکت امام رضا (ع) در ایران سبب شده است با عشق و علاقه خاصی به مردم خدمت شود و امروز که عطر حرم امام رضا (ع) در جای جای استان بوشهر و همچنین در سپاه پیچیده و حال و هوای این نهاد را رضوی کرده است خستگی و غم و اندوه را از جان ما و مردم دور می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز از تعدادی از پاسداران نمونه تقدیر می‌شود افزود: به مناسبت ورود خدام حرم رضوی، نشان متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) دست خادمان این حرم بر سینه پاسداران استان بوشهر نقش خواهد بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار