برگزاری جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ سیدالشهدا با حضور سردار فضلی+ تصاویر

جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) با حضور سردار فضلی و فرماندهان گردان‌ها و واحد‌های این لشکر در دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 23June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) با حضور سردار سرتیپ حاج علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ در دوران دفاع مقدس و سایر فرماندهان گردان‌ها و واحد‌ها در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سردار حمید تقی‌زاده به عنوان مدیر این پروژه توضیحاتی بیان کرد و سپس سایر فرماندهان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه خود در رابطه با عملیات دفاع متحرک و نقش گردان‌ها و واحد‌های لشکر ۱۰ در این حماسه پرداختند.

برگزاری جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ سیدالشهدا با حضور حاج علی فضلی+ تصاویر

سردار فضلی در خصوص شروع عملیات دفاع متحرک در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۶۵ و ابلاغ فرماندهی نیروی زمینی سپاه در خصوص مقابله لشکر ۱۰ با نیرو‌های متجاوز دشمن در پد مرکزی جزیره مجنون جنوبی اظهار داشت: این دستور از طرف شمخانی ابلاغ شد و لشکر ۱۰ با دفع حمله دشمن بعثی از جزیره مجنون مانع تصرف این جزیره توسط دشمن شد.

وی تاکید کرد: ماموریت لشکر به صورت مستمر در مقابله با تحرک دشمن ادامه داشت و سلسله عملیات‌های سیدالشهدا (ع)، شرهانی، کربلای ۱ و ۲ در نیمه‌ی اول سال ۱۳۶۵، در این هجوم دشمن تعریف می‌شود و لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در همه‌ی این حماسه‌ها تاثیرگذار بود.

برگزاری جلسه تدوین حماسه لشکر ۱۰ سیدالشهدا با حضور حاج علی فضلی+ تصاویر

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار